יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

כרית הפלא למייקאפ נוזלי למראה קליל וזוהר



בימות הקיץ החמים, ואני מוצאת שגם בחורף, יש רצון להשתמש במייקאפ קליל אשר מעניק לנו רמת כיסוי וגוון אחיד לעור הפנים, אך בלי צורך בשכפטלים מיותרים, בלי שכבות וכבדות.


כאשר אני יוצאת מהבית ואני צריכה לסחוב איתי מייקאפ לחידוש, אכן המייקאפ בבקבוק מהווה לי בעיה, לנקום פתרו את הבעיה והמציאו את  MIRACLE CUSHION, שמעניק לנו מייקאפ נוזלי וקליל, באריזה קומקפטית ונוחה לשימוש בבית ומחוץ לבית. 


 מירקל קושן מעניק לחות מרעננת במרקם קליל עם כיסוי מייקאפ שמעניק לעור מראה זוהר. זהו שילוב של מייקאפ+bb+cc+פריימר במוצר אחד.

אני מצאתי שנוח לי להשתמש במייקאפ מירקל קושן באמצעות מברשת מייקאפ, אך כאשר אני מחוץ לבית, הספוגית המצורפת נוחה לשימוש. הניחו את המברשת או הספוגית בקלילות על המייקאפ כדי שלא יספג חומר מיותר והניחו בטפיחות קלות על הפנים. ניתן להשתמש גם עם הידיים. 

לנקום מציינים כי ספוגית המייקאפ הינה מיוחדת במינה, היא רכה וגמישה ומכילה כיסי אוויר קטנים שמייעלים את ספיגת המייקאפ, הנקבוביות הגדולות מיועדות להכיל כמות גדולה של נוזל ולשחרר בכל פעם מינון נכון. תכולת האוויר מאפשרת למייקאפ להשתחרר בצורה אחידה, נוזלית וקלילה מאוד.

המייקאפ עדין ורך כמו סרום, מכיל ריכוז גבוה של מים ומועשרת בשמנים נדיפים, הפועלים כמקור של לחות ורעננות. בגלל המרקם העדין המייקאפ מתאים לכל גווני העור.



יתרון נוסף למייקאפ הוא מכיל מקדם הגנה לשמש spf23 רמה גבוהה מאוד.




כרגע ישנם 4 גוונים, יחסית מעט, ומארז למילוי ברגע שהמייקאפ נגמר.
חשוב מאוד לסגור טוב את המכסה הפנימי, על מנת למנוע ייבוש של המייקאפ.