יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

כל מה שרצית לדעת על פריימר ולא העזת לשאול



לקוחות רבות שואלות אותי מה אני מורחת להן על הפנים ומה זה פריימר? האם לא מספיק קרם לחות שהלקוחה מרחה בבוקר, לפני שהגעתי אליה? האם כדאי להשתמש ביום יום או רק לאירועים?



איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית


אספתי את כל התשובות לשאלות הללו ושאלות נוספות ואמליץ לכן על מספר פריימרים לשימוש אישי, אם יש לכן שאלות נוספות, מוזמנות להעלות בתגובות ואשמח לענות.





מה זה פריימר?

איפור יראה טוב על עור חלק, אחיד ולח, ותפקידו של הפריימר הוא להכין את עור הפנים לאיפור. נשים רבות סובלות מנקבוביות, צלקות קטנות, מרקם לא אחיד, פיגמנטציה, יובש וקמטוטים. לכן מומלץ למרוח פריימר לפני האיפור. פריימר מכיל רכיבי לחות, שפועלים מתחת למייקאפ, הוא יוצר הפרדה בין עור הפנים למייקאפ, לכן מאפשר מריחת מייקאפ בקלות ובצורה חלקה יותר.


מה ההבדל בין פריימר לקרם לחות?

קרם לחות נספג בתוך התאים ומקנה לפנים מראה זוהר מבפנים ואילו פריימר נועד ליצור שכבת הפרדה בין העור לבין המייקאפ, בכך הוא מונע מהמייקאפ להכנס לנקבוביות ולקמטוטים וכך העור נראה חלק יותר.


האם חובה להשתמש בפריימר?

אין חובה להשתמש בפריימר, זה תלוי בכל אחת ואחת, אני אישית משתמשת בפריימר על בסיס חומצה היאלרונית ליום יום, של חברת מלו ויילז, ואילו לאירועים אני אוהבת למרוח פריימר סיליקוני של חברת סמשבוקס או לנקום.


איך משתמשים?

ראשית שוטפים פנים בסבון או ג'ל, לאחר מכן מורחים קרם לחות וממתינים מספר שניות לספיגה.
לוקחים טיפה פריימר בגודל של גרגר אפונה ומורחים על הפנים, מחכים מספר שניות ומתחילים להתאפר כרגיל.
ניתן למרוח באמצעות האצבעות או עם מברשת.


פריימרים מומלצים מניסיון אישי

סמשבוקס


פוטו פינש בעל מרקם משי ונטול שומן, שילוב של ויטמין a ו- e, זרעי ענבים ותמצית תה ירוק. מיועד לשיפור העמידות של המייקאפ, משפר את מראה העור, את הקמטוטים והנקבוביות ומעניק מראה עור חלק וקטיפתי.
אחד היתרונות של סמשבוקס הוא השילוב של פריימר ומתקן גוון, ניתן להשיג פריימר בגוון ירוק (לבעיות אדמומיות), פריימר בגוון לבן(לבעיות פיגמנטציה), פריימר כחול (לעור יבש).






לנקום

לה בייס פרו הינו שקוף ונטול שומן, מטשטש קמטים וקמטוטים ומעניק לעור מראה אחיד וחלק. שימוש בפורמלה שיוצרת משחק עם קרני האור ומעניקה לעור מראה מושלם.








                                                 קלרינס


אינסטנט סמוד מגיע במרקם קרמי ונטול שומן, הפריימר מעניק ריכוך והחלקה של העור, הוא ממלא נקבוביות וקמטוטים ומעניק לעור מראה אחיד. מכיל סיליקון, פנינ אקציה הלוכדות לחות, מיקרו-פנינים לתיפוח ומילוי קמטים ופיגמנט סופט פוקס לתיקון קמטים.













מלו ויילז

בסיס יוקרתי למייקאפ, בעל מרקם ג'לי וממלא נקבוביות וקמטוטים ומעניק לעור מראה יוקרתי, מכיל שחומצה היאלרונית המעלה את רמת הקולגן והקרטין בעור ומעניקה לפנים אפקט אנטי-אייג'ינג. לאורך זמן יש ירידה בכמות הקמטים והצטמקות נקבוביות. מומלץ מאוד להשתמש בו באופן יומי.










פריימרים נוספים

פריימר שפתיים - מרכך את השפתיים, מצמצם סדקים וקמטוטים ובכך שומר על השפתון ומונע ממנו לברוח מהשפתיים.



שפתון להגנה מושלמת מלו ויילז, מגן על השפתיים ומטפח לאורך זמן, מכיל חמאת קופאסו, ויטמין e, מסנני קרינה ומגן מפני התייבשות והזדקנות כתוצאה מחשיפה לשמש, מכיל שעוות דבורים השומרת על שפתיים רכות חלקות ומלאות לחות. מטפל בשפתיים סדוקות.





פריימר עפעפיים - מניחים לפני מריחת הצלליות, מעדן את הקמטים ומונע בריחת הצלליות מהעפעף.


בסיס לצללית מלו ויילז, מגיע בגוון נטרלי, בצורת קרם, מונע קמטוטים של הצללית מסביב לעין, מדגיש את צבע ומעניק לה עמידות לאורך זמן.





פריימר ריסים - מיועד להוספת נפח ואורך לריסים, מגיע בגוון שקוף לשימוש לפני המסקרה. 
בסיס למסקרה מלו ויילז, מאריך ומעבה ריסים, נראה לבן אך הופך לשקוף, מכיל ויטמין e ושמנים חיונים ושעווה המעניקים לריסים רכות וגמישות, ניתן להשתמש למראה טבעי או לפני המסקרה.


את מוצרי מלו ויילז ניתן להשיג בסטודיו תמי מרגלית 054-4992090




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה