יום שני, 19 במאי 2014

ירין שחף מציג טרנדים ותחזיות בעולם היופי 2014-2015


הביקור בבית הספר של ירין שחף, השאיר רושם מעולה אצלי מהרגע הראשון שנכנסתי לבית הספר...
בית הספר של ירין שחף, ממוקם לו בתל אביב, ברחוב מנדלי מוכר ספרים 7, הירידה במדרגות למטה הובילה אותי לעולם קסום...

בית הספר מרשים בתכנון ובוויזואליות שלו, הוא מציע חדרי לימוד, חנות למוצרי איפור, חדר צילום, חדרי איפור לתלמידים. בית הספר מציע לימודי איפור, עיצוב שיער וסטיילינג, ולאחרונה ממש נפתח קורס איפור באיירבראש, שיועבר על ידי שחר גפני.

בביקור בבית הספר נחשפתי לקטלוג תחזיות וטרנדים לשנת 2014-2015 של ירין שחף. ירין מאמין ואני מסכימה איתו מאוד, שעולם היופי הוא עולם מתחדש ומשתנה ללא הרף, על מנת שמאפר ישאר חדשני ורענן עליו ליצור בכל פעם את הדבר הבא, שירגש בכל פעם מחדש.


איפור



ירין מלמד את תלמידיו להיות ויז'ואליסטים, להסתכל על מה שקורה בעולם, החל מאירועים פוליטיים, מצבים כלכליים וחברתיים, סרטי קולנוע, סדרות טלוויזיה ועוד ולקבל מהם השראה ליצירת טרנדים ומגמות בעולם היופי. לדוגמא בסטוקהולם, בירת שוודיה, נפתח מוזיאון כמחווה ללהקת אבבא, ובמקביל מוצאים אוסף שירים שלא פורסמו, יש לכך השפעה על עולם היופי ומוטיבים של הלהקה ישולבו בתחומי האיפור והשיער.


5 הטרנדים שנקבעו על ידי ירין שחף לשנת 2014-2015:

URBAN TRIBES
מסורתי לצד עדכניעירוני מול שבטי
הפערים החברתיים בין שכונות בעיר, עושר מול עוני, ניגודיות וקצוות.

ירין שחף

HYPER CHINA
 צ'איינה טאון - בגוונים של בדים מסורתיים
סין הישנה לצד סין העתידנית. השמלה הסינית הנוקשה עם הקווים החדים לעומת מראה נשים מפתות משנחאי ההוללת.

ירין שחף



PRO ACTIVE 
גוונים חיוניים  - בתנועה ויטאלית של זן ויוגה
שילוב של בגדי הספורט הצמודים אך האלסטיים, הנעים בזרימה אחת עם הגוף, לבין הבגד הרחב, הנושם, כרשת מאווררת. מראה האיפור נע על הקשת הטבעית של "הרגע יצאתי מסאונה" ועד לפרשנות מאופרת לבגדי הספורט הזוהרים בעלי הצבעים הבוהקים.

ירין שחף
ירין שחף



BLACK MAGIC
מאגיה שחורה
טרנד מיסטי, מראה כהה עמוק ומכושף, המצדיע לטרנד הערפדים שתקע יתד בעולם האופנה. הפרשנות הויזואלית: איפור כהה ואפל על רקע בהיר וחיוור. שפתון שחור (אפשר גם בורדו כהה, כמעט שחור), משיחת הציפורניים בלק שחור, שחלקו מאט וחלקו מבריק. עיצוב השיער במראה כבד המאופיין בגלים גדולים מפוסלים.

ירין שחף


PRIME GEOMETRIC
אליינר דו פאזי- הקוביזם החדש
השתלבות האנשים בסביבה אורבנית חדשה, סביבה המצדיעה לקווים חדים ונוקשים. החומרים בנויים כצורות מרובעות ומשולשות.

ירין שחף
טרנדים ותחזיות איפור




כל מראה מושפע ממגמה כזאת או אחרת בעולם ומטרתם להעניק לעולם היופי קווים מנחים, צבעים, טקסטורות שיהפכו לטרנדים בזמן הקרוב.
החשיבה קדימה והצורך להיות חדשני ורענן מאוד חשובה למאפרת מקצועית, כדי שתוכל לרגש את הלקוחות שלה בכל פעם מחדש עם טרנדים ותחזיות. אני הבנתי את החשיבות של להיות מעודכנת וחדשנית ולכן בכל שנה אני מציגה קולקציית איפור ועיצוב שיער


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה