יום שני, 6 בינואר 2014

הסתרת קעקועים, פיגמנטציה ועוד בעיות עור למיניהם


קורה שאני נתקלת בבקשות מיוחדות מכלות ולקוחות כמו להסתיר קעקוע או שאני צריכה להתמודד עם בעיות עור כמו פיגמנטציה, כתמי לידה, ורידים, אקנה, צלקות, אדמומיות ועוד. לפעמים אני מתבקשת ביום צילום להסתיר קעקוע של דוגמנית, כמו ביום צילום לקמפיין פרמייר ים המלח.

מאפרת ליום צילום
וידאו קליפ פריימר ים המלח, כיסוי קעקועים על הדוגמנית: תמי מרגלית, הפקה: The bakery
לצפיה בסרטון:




אלו אחדות מהסיבות שגורמות לי להעניק חשיבות רבה להשתלמויות איפור בנושאים שונים. השתתפות בכנסי איפור מעניקה לי ידע ומידע על מוצרים חדשים בתחום, טכניקות עבודה חדשות, שינויים וחידושים שיכולים ללמד  אותי ולחזק את עבודתי כמאפרת.
  
אני מעריכה חברות איפור מקצועיות, שמשקיעות ומזמינות מאפרות מקצועיות, לכנסים והשתלמויות איפור מקצועיים, המלווים בהדגמות ובכיתות אומן ממיטב המאפרים בארץ ובחו"ל. הכנס האחרון שהשתתפתי בו היה של חברת האיפור המקצועית מגרמניה Malu-Wilz, בשיתוף פורטל האינטרנט  bbeauty.

בכנס השתתפו שני מאפרים Patrick Maldinger ו- Cathy wollschid, אשר הציגו מראות איפור שונים. מה שענין אותי במיוחד הוא הכיסוי המדהים שעשה פטריק לקעקוע של הדוגמנית, באמצעות ערכת הקמופלאג'.

קמופלג


ערכת הקמופלאג' היא ערכה מקצועית שמיועדת לכיסוי והסוואה של פגמי עור על הפנים וגם על הגוף, מוצרי הערכה טובים גם להסתרת בעיות עור קלות כמו פיגנטציה, אקנה ועד לבעיות קשות של צלקות, כתמי לידה, כתמי ויטליגו (כתמים לבנים). הערכה מתאימה לעור הפנים ולגוף, לכל סוגי העור וגווני עור. אחד היתרונות הגדולים של הערכה שהיא עמידה לאורך שעות וגם במים.
ערכת הקומפלאג' מתאימה לנשים שאינן חוששות משכבת מייקאפ ומעוניינות לקבל כיסוי אחיד על העור. מכיוון שהשיטה עובדת על עבודה בשכבות על מנת להסתיר בעיות עור.


הערכה כוללת 8 גוונים של קרם קמופלאג', 4 גווני סטיק קמופלאג', ספטולה לערבוב, פודרה מקבעת לעמידות נגד מים ומברשת עדינה להסרת עודפים.

ראשית יוצרים משני גווני הקרם גוון שהכי מתאים לגוון עורך הטבעי, מורחים בשכבה דקה על הפנים, תמיד ניתן להוסיף עוד שכבה לכיסוי מלא יותר באזורים בעייתיים, לאחר מכן קבעי את הקרם עם הפודרה.
וזהו את יכולה להתאפר רגיל



מוזמנות לשאול שאלות על בעיות עור ואשמח לעזור.


 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה