יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

דאגת להתאפר היום! מה עם הסרת האיפור בסוף היום?


בכל בוקר אנחנו עומדות מול המראה, מקדישות לעצמנו כמה דקות להתאפר, למרוח מייקאפ, להניח צללית על העיניים, קצת מסקרה, סומק ולסיום למרוח גלוס. ישנם נשים שמשקיעות קצת יותר זמן באיפור.
אין זה משנה אם את נוהגת להתאפר ב -5 דקות בבוקר או שעה, בשני המקרים בסוף היום צריך להסיר את האיפור מהפנים.

איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: מרינה מושקוביץ, דוגמנית: שקד שרגא



בכל סדנת איפור שאני מלמדת אישית או קבוצתית, אני מסבירה לנערות ולנשים את חשיבות הסרת האיפור בסוף היום: במהלך היום גורמי הסביבה והאקלים כמו לחץ, זיהום אוויר, חשיפה לשמש וניקוי פנים לא סדיר, עלולים להאט את התהליך הטבעי של הסרת תאים מתים על פני העור. הצטברות התאים על העור הם אחת הסיבות לעור פנים עייף וחסר חיוניות. ניקוי פנים הוא שלב חשוב בעידו התחדשות התאים, חשיפה עור רענן וזוהר ויצירת גוון עור חלק וקורן.
בשעות הלילה, כאשר כל האברים בגוף שלנו נחים, הגוף יכול להתמקד ברקמות העור ולהעניק לנו עור בריא, קורן וזוהר. שעות הלילה הן הזמן הטוב ביותר עבור עור פנינו לקבל לחות וויטמינים ולהפוך לחיוני. עור פנים לא נקי עלול להראות עייף, מבריק ומגורה ואפילו האיפור יראה עליו חסר חיוניות. לכן בסוף כל יום אני מסירה את האיפור מפני, שוטפת את הפנים ומורחת קרם לחות וקרם עיניים לסיום.
 
חשוב להשתמש במוצרים להסרת איפור המתאימים לעור פנייך, שייסייעו בהסרת תאים מתים, יעדדו חידוש תאים ויעניקו לנו עור פנים חלק וקורן. לנשים בעלות עור יבש או נוטה ליובש, מומלץ מסיר איפור עדין שלא יוריד את שכבת השומן שמגנה על העור, לעומת זאת לנשים בעלות עור שמן יש חשיבות מרובה להסרת עודפי השומן מהפנים ולנקות נקבוביות ביסודיות.

אחד החברות שאני ממליצה להסרת איפור היא לוריאל פריז, הם מבינים את חשיבות הסרת האיפור ומציעים מוצרי איפור המותאמים לסוג העור הספציפי שלך ולצרכים שלו. לוריאל פריז השיקו לאחרונה 3 מוצרי ניקוי חדשים: קצף ניקוי עם חומצה סיליצילית, שמן להסרת איפור עמיד ותמיסת מיסלר לניקוי והסרת איפור.





שומן להסרת איפור עמיד במיוחד, הוא שילוב של 3 שמנים ממיסי איפור המשלימים אחד את השני, על מנת להמיס ביעילות פיגמנטים שונים במגוון סוגי איפור, לדוגמא מייקאפ עמיד או מסקרה עקשנית. הייחודיות בשמן היא פולימר הידרופילי שמתמוסס במים ונשטף בקלות עם שאריות האיפור והלכלוך, כך שאת מקבלת עור נקי וזוהר ללא שומניות מיותרת.
יש לעסות את עור הפנים והעיניים על 2-3 טיפות עד להמסת האיפור, לאחר מכן להוסיף מים עד לקבלת תחליב עדין ולשטוף היטב.

קצף ניקוי מטהר, מיועד לעור רגיל עד מעורב, בו אזור הT נוטה להברקות עם נקבוביות מורחבות, בניגוד למרקם האחיד בשאר הפנים. מומלץ לנקות את הפנים פעמיים ביום על עור לח, הניקוי מסיר לא רק איפור, אלא גם ליכלוך שהצטבר על העור, עודף סבום וגורמים נוספים היוצרים פגמי עור.
הקצץ בעל מרקם אווירירי ומועשר במרכיבי טיהור פעילים, מסיר איפור ולכלוך ללא סבון וללא אלכוהול.

תמיסת מיסלר, מיועד לעור רגיש ו/או יבש, נוטה לאדמומיות ולמראה מגורה. גורמים חיצוניים ולחצים פנימיים מגרים את העור ומפרים את האיזון, לכן יש להתייחס אליו בפורמולות עדינות שיעניקו לו את צרכיו מבלי להתערב בצורה אגרסיבית מדי.
התמיסה מנקה את העור, מסירה איפור ומרגיעה את העור. מכילה חומרי ניקוי עדינים שסופחים לכלוך ואיפור מבלי לשפשף את העור או לגרות אותו. אין צורך לשתוף, לא מכיל פארבן ולא מכיל בושם.

מוזמנת לספר לי איך את דואגת להסיר את האיפור בסוף היום, פה למטה בתגובות...







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה