יום שני, 30 בדצמבר 2013

רעיונות וטיפים לאיפור סילבסטר 2013



עוד כמה ימים מסתיימת לה שנת 2013 ומתחילה שנה אזרחית חדשה, שנת 2014. אני מאחלת לך שנה אזרחית מוצלחת ומדהימה, שנה של בריאות ואושר, שנה של שפע והצלחה, שתהיה שנה נפלאה.


במיוחד לערב הסילבסטר אספתי לך מספר טיפים לאיפור ועיצוב שיער. הטיפים יכולים להתאים עבורך בכל פעם כשאת יוצאת לבלות, לפגישה או למסיבה....


איפור מקצועי
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, דוגמניות: קטיה דוברושין, שקד שרגא, צלמים: רועי סרוסי, מרינה מושקוביץ


רגע לפני שמתחילים להתאפר מומלץ לטפח את עור הפנים, מסכה טובה להסרת תאים מתים מהעור, מריחת קרם לחות או פריימר טוב על מנת שהאיפור יראה טוב ומושלם. לאחר הפריימר או קרם הלחות מורחים בסיס מייקאפ בצורה אחידה על כל הפנים.

איפור סילבסטר או איפור אירוע צריך שיהיה דומיננטי ומושך את העין, אני ממליצה לך לנסות ולהתאפר עם עפרונות עיניים. שיטת העבודה עם עפרונות עיניים נוחה וקלה, העפרונות באים במרקם קרמי ונוחים למריחה ולטשטוש, בעלי פיגמנט חזק ודומיננטי. עפרונות צללית מבטיחים עמידות לאורך זמן. מרחי את העפרון כמו איילינר עבה ובאמצעות מברשת טשטשי עד לקבלת מראה מטושטש.

לחברת פופה יש בקולקציית האיפור cosmic beauty צללית עפרון עבה ב-5 גוונים שחור, ירוק, כחול, סגול ואפור. בקצה השני של העפרון ישנו מחדד לחידוד העפרון. העפרון נוח וקל לשימוש, הוא מתקבע על העין ומחזיק מעמד לאורך שעות.
עפרון עיניים פופה



לוריאל פריז, מציעים סדרת עפרונות עיניים קולור ריש לה קג'אל, שמגיעים ב 6 גוונים כחול, תכלת, ירוק, שחור, חום וסגול. עפרון העיניים מכיל פיגמנט מרוכז של צבע, בגלל החוד של העפרון הוא נוח לשרטוט מדויק וקל לטשטוש.

עפרון עיניים לוריאל פריז

לסיום מראה העיניים ממליצה לך מסקרה לריסים דומיננטיות, בעבר סקרתי מבחר מסקרות לבחירה. הפעם אני רוצה להציע לך לוותר על מסקרה שחורה ולבחור גוון אחר. אני רוצה להמליץ על מסקרה vamp של פופה, המסקרה מעניקה נפח מטורף לריסים, ניתן להשיג במגוון צבעים: , כחול, סגול, חום, ירוק וגם שחור.

מסקרה vamp פופה

מסקרה נוספת האהובה עלי היא של קרליין la diva שמעניקה לריסים עובי, אורך והדגשה ועכשיו ניתן להשיג אותה בגוונים כחול, כחול אלקטריק, ירוק, סגול, חום-חציל ושחור.




שפתונים מסדרת קולור ריש ניוד, לוריאל פריז
לאיפור שפתיים לערב הסילבסטר את יכולה לבחור בגווני ניוד, לוריאל פריז  מציעים Collection Privee מסדרת קולור ריש 4 גוונים טבעיים וייחודיים בהשראת כוכבות הוליווד ונקראות על שמם: ג'ניפר לופז, דוטזן קרוס, אווה לונגוריה ופרידה פינטו. השפתונים מכילים לא רק פיגמנט מרוכז אלא מועשרים בנוגדי חמצון, ויטמין e, אומגה 3 ו6 לטיפוח השפתיים.








ליפגלוס פופה

 
אם את אוהבת שפתיים מבריקות, את יכולה לבחור בליפגלוס,
שיעניק לשפתייך מראה רטוב ומבריק.
ממליצה לך לנסות את אחד מ 16 גווני ליפגלוס של פופה
שמעניק הרגשה נעימה ומזין את השפתיים בלחות ורכות.
השפתיים מקבלות ברק יוצא דופן ועמידות לאורך זמן.





עפרון שפתיים פופה


 
במידה ואינך אוהבת שום מרקם או תחושה על השפתיים,
מומלץ בחום עפרונות השפתיים.
המראה קליל ועדין והתחושה על השפתיים נעימה.
ממליצה לך לנסות את עפרון השפתיים של פופה.








אל תשכחי לעצב את שיערך, את יכולה לבחור לאסוף את שערך בצמה מאחור, תסרוקת מוקפדת או איסוף חצי שיער והשאר מתפזר סביבך. על מנת להשיג את מראות השיער לסילבסטר 2013, את יכולה להשתמש במוצרי השיער של נטורל פורמולה.
מוס לבניית תלתלים, נטורל פורמולה



לתסרוקות אסופות ומוקפדות מומלץ להשתמש בספרי ברק, ששומר על בריאות השיער בזכות תמציות טבעיות כמו שמן נבט חיטה, חמניות ותמצית זרעי ענבים שמעניקים לשיער גמישות, רכות וברק.
לתסרוקות פזורות השתמשי במוס לבניית תלתלים, שמועשר בתמצית חמניות, חוחבה ופרואטין משי שמעניקים לתלתלים לחות, רכות ומגע נעים. מומלץ להשתמש גם לפני בייבליס.




2 תגובות:

  1. איזה כיף לקרוא פוסט שבו אני מתחברת / יש לי את רוב כל הפריטים בו. תכלס בסילבסטר אנחנו לא אוהבים לצאת, אנחנו מעדיפים כשכל עם ישראל ספון בבית, כשאין לחץ ופקקים מן הסתם זה הגיל ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה שיש עוד הרבה נשים כמוך וכמוני שלא חוגגות סילבסטר כל אחת מסיבותיה היא. מבחינתי הטיפים מתאימים לכל אירוע, יציאה או פגישה.

      מחק