יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

עיניים נקיות וללא כהויות



סובלת מכהויות מתחת לעיניים? לצערי ישנם נשים רבות הסובלות מבעיה זו, בדרך כלל זו בעיה גנטית, אליה מתווספים חוסר שינה, עייפות, לחץ, אובדן לחות, זרימת דם חלשה באזור וכמובן נזקי הסביבה והגיל. אני ממליצה לא להזניח ולטפל בבעיות העיגולים השחורים מתחת לעיניים גם אם הסיבה העיקרית לכך היא גנטיקה.


קיימים פתרונות רבים לבעיית הכהויות: קרמים, משחות, קומפרסים, כל אחת יכולה למצוא את הפתרון הטוב עבורה או לשלב מספר פתרונות. אך לכולנו חשובה גם להסתיר את את הכהויות מתחת לעיניים ולקבל מראה עיניים בהיר, נקי וחלק.

איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: שירי כבודי




אחד הפתרונות בשוק הינו הקונסילר. מקור השם קונסילר מאנגלית conceal ומשמעותה להסתיר או להסוות ואכן זה תפקידו להסתיר כל מה שמציק לנו בעין. ישנם מגוון רחב של קונסילרים בגוונים ומרקמים שונים: נוזלי, משחתי, בגוון בהיר או כהה.
כאשר אני מאפרת לקוחות ישנם שאלות שחוזרות על עצמם בנושא האם אני צריכה קונסילר? איך אני בוחרת קונסילר? איך משתמשים בו? כמה לשים?

החלטתי לענות על כמה מהשאלות, כמו שהסברתי קונסילר מטרתו להסתיר או להסוות, מי שסובלת באופן קבוע מכהויות מתחת לעיניים צריכה להניח קונסילר. את הקונסילר מניחים בתנועות מריחה מפנים העין כלפי חוץ על עפעף תחתון ומומלץ למרוח גם על עפעף עליון למי שסובלת מכהויות בעפעף.


על מנת לדעת איזה קונסילר מתאים עבורי ואיזה תת גוון אני צריכה מומלץ להסתכל במראה ולזהות את תת הגוון של הכהויות ולהתאים את הקונסילר לתת גוון. לדוגמא לכיסוי כהויות כחולות יתאים קונסילר בתת גוון כתום, לכהויות חומות יתאים קונסילר בתת גוון ורוד ואילו לכהויות סגלגלות יתאים קונסילר בתת גוון צהוב.

למי שמתקשה לבדוק את הגוון של הכהויות שלה או שאיננה מוצאת קונסילר מתאים, לוריאל פריז מצאה פתרון מעולה ניוד מגיק קונסילר. זהו קונסילר המכיל טכנולוגית צבע Color osmose, שמכיל מיקרו קפסולות שבמגע עם העור משחררות פיגמנט אוניברסלי המותאם לגוון העור של כל אחת, כך שאין צורך לדעת מה תת הגוון של הכהויות שלך.

מייקאפ
ניוד מגיק קונסילר, לוריאל פריז

הקונסילר מגיע במרקם נוזלי קליל ונוח, עם אפליקטור מיוחד בעל מגע קריר למריחה עדינה על העור, הכמות שיוצאת מדודה, מניחים מעט קונסילר על העפעף בתנועות סיבוביות ולאחר מכן לטפוח באמצעות ספוגית או האצבע על הקונסילר ולטשטש לכיוון המייקאפ ובמידה וצריך להוסיף עוד שכבה וכך הלאה עד שמגיעים לתוצאה הנדרשת.






    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה