יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

אפקט המסקרה על ריסייך




מסקרה הוא מוצר חובה! אין אישה שלא מחזיקה מסקרה בתיק האיפור שלה. בימים שאין לך זמן להתאפר המסקרה יכולה בכמה שניות לגרום לעינייך להראות מעולה ומצד שני מסקרה יכולה להפוך כל איפור לדרמטי וזוהר.
מאפרת כלות
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: רועי סרוסי, דוגמנית: קטיה דברושין



 
כיום יש מגוון רחב של מסקרות עשויות ממברשות שונות, פורמולות אחרות. חלק מהמסקרות מאריכות, מעגלות, מפרידות או מעבות. איך תדעי באיזה מסקרה לבחור?
השאלה הנכונה לשאול את עצמך היא מה את רוצה להשיג מהמסקרה? האם את רוצה ריסים ארוכים ועבים, או ריסים מודגשים ואולי את רוצה מראה ריסים טבעי?








אני אישית משתמשת באופן קבוע במעגל ריסים ובמסקרה באיפור היומי שלי וגם כאשר אני מאפרת כלות ונשים לאירועים. ההבדל הוא שבאיפור אישי אני משתמשת במברשת של המסקרה עצמה ולכן יש חשיבות לסוג המברשת ולפורמולה של המסקרה. אילו באיפור כלות ונשים לאירועים אני משתמשת במברשות חד פעמיות, לכן  יש חשיבות גדולה לפורמולה עצמה.

כלה: מיכל, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית

כמה עובדות שחשוב לדעת על מסקרה, חיי המדף של מסקרה אינם ארוכים, הן מחזיקות מעמד 4-6 חודשים מרגע שפתחת אותה. כאשר ריח המסקרה חריף מעט ואינו כרגיל, כשהמסקרה יבשה ובעלת גושים או שהמסקרה שינתה את צבעה זה הזמן להחליף מסקרה. כאשר את מורחת לעצמך מסקרה, השתדלי לא לפתוח ולסגור מספר פעמים, זה גורם לכניסת אוויר, שמזרזת את ייבוש המסקרה.

עיניים זה אחד המקומות הרגישים ביותר בגופינו לזיהומים וחיידקים, לכן חשוב מאוד להשתמש במסקרה אישית ולא להעביר אחד מהשניה וכמובן שלא לנסות טסטרים בחנויות.







מאפרת לכלה
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: מרינה מושקוביץ, דוגמנית: שקד שרגא



מסקרה מורחים על ריסים יבשים, מומלץ לנגב באמצעות טישו או לפדר קלות עם פודרה.
מומלץ למרוח מהצד הפנימי של הריסים ומהצד החיצוני. פתחי את העיניים ומתחי קלות את העפעף למעלה והצידה על מנת להגיע עד לשורש הריסים והתחילי למרוח מבסיס השערה עד לקצה. במידה ונוצרים גושים, בדרך כלל במסקרות חדשות, נגבי מעט  את המסקרה על טישו לפני השימוש או שלאחר המריחה העבירי מברשת מסקרה נקיה לסירוק הריסים להורדת הגושים.
לאחר מריחת המסקרה, השתדלי כמה שניות לפתוח את עינייך ולא למצמץ על מנת למנוע מריחת מסקרה על העפעף, במידה ונמרחה מסקרה המתיני מספר שניות לייבוש וגרדי את השאריות באמצעות מקל אוזניים יבש.





 חשוב מאוד להסיר מסקרה בפרט ואיפור בכלל בסוף היום, הדרך הטובה ביותר היא להשתמש במסיר איפור לעיניים דו-פאזי, שמכיל גם שמנים המקלים על הסרת המסקרה מהריסים.

מומלץ לשמור מסקרה ואיפור בכלל במקום קריר ומוצל.


קיימים מגוון רחב של מסקרות, אותן אני אוהבת ומשתמשת בהן.


FALSE LASH WINGS, לוריאל פריז
איפור כלה
FALSE LASH WINGS, לוריאל פריז
לוריאל פריז מציעים מגוון רחב של מסקרות שנותנות מענה לכל בקשה, לאחרונה השיקו את מסקרה פלאס לאש ווינגז.
למסקרה מברשת מיוחדת א-סימטרית, המברשת מורכבת מקשתות, המורמות בחלק החיצוני של המברשת. המברשת הייחודית מותאמת לצורה הטבעית של העין ומאפשרת נוחות וגמישות בזמן מריחת המסקרה. התוצאה היא אפקט של ריסים מלאכותיים בריסים שבקצה החיצוני של העין ובכך יוצרת מראה של כנפי פרפר.

הפורמולה מכילה סיבי "גולם", שהינם סיבים בעובי 1.2 מילימטרים שעוטפים ומעבים את הריסים ומעניקים להם נפח.

הריסים מקבלים נפח דרמטי של ריסים מלאכותיים.



Bold Mascara , קרליין
מאפרת כלות
Bold Mascara , קרליין
בקרליין לא נחים לרגע וממשיכים להפתיע ולחדש. בולד מסקרה בעלת מברשת קטנה מאוד עשויה סיליקון, שמאפשרת לך להגיע לכל הריסים, גם לקטנים שבפנים העין. ייחוד נוסף הוא מיכל פנימי במברשת, שאוגר בתוכו כמות גדולה של חומר ומאפשר לך לצבוע במריחה אחת את הריסים.

הפורמולה בעלת גוון שחור חזק, משלבת חומרי ציפוי שיוצרים את אפקט העיבוי. אומנם המסקרה איננה מוגדרת כעמידה במים, אך יחסית היא עמידה בתנאי לחות ורטיבות. כמו כן הפורמולה כוללת פולימר צמחי שמאפשר למרוח בקלות ולהגיע לכיסוי אחיד ומלא של הריסים.

המסקרה היפואלרגנית, ללא פראבנים, בישום או טלק.

הריסים מודגשים ומופרדים.


Perfet Lashes Mascara, לייף
מאפרת לכלה
Perfet Lashes Mascara, לייף
מותג לייף הפך בתקופה האחרונה לשחקן מרכזי בתחום האיפור האישי. פרפקט לאש מסקרה בעלת מברשת עם סיבים צפופים, שיוצרים מראה ריסים מודגשים ארוכים ומודגשים.

הפורמולה בעלת גוון שחור עמוק ועשיר, המכילה קומפלקס פרוטאינים, שמחזקים ומגנים על הריסים, 3 שכבות של שעווה מסוגים שונים לאלסטיות וגמישות.

ריסים מודגשים ועבים.
 
ColorStay Overtime Lengthening Mascara , רבלון

איפור כלה
ColorStay Overtime Lengthening Mascara , רבלון
 המברשת עשויה סיבים צפופים, אשר הולכת ונהיית צרה יותר לקראת סופה ומאפשרת להגיע לריסים הקטנים ביותר.
הפורמולה בגוון שחור חזק, שימוש בטכנולוגיה העמידות ומבטיחה עמידות ל 24 שעות, בתנאי דמעות, לחות ומים.

ריסים ארוכים וכהים לאורך שעות.

Telescopic Mascara , לוריאל פריז
מאפרת כלות
Telescopic Mascara , לוריאל פריז

עם כל הכבוד לחדשנות במעבדות לוריאל פריז, אני חייבת להתייחס לטלסקופיק, המברשת דקה יחסית ועשויה מ4 מסרקים של סיליקון גמיש שמסרקים את הריסים ומורחים צבע בשכבה אחידה.

הפורמולה בגוון שחור ממגנט, עשירה במיקרו פייברס, סיבים זעירים באורך 1.2 מ"מ, שנצמדים ונקשרים יחד ויוצאים אורך ועוצמה לריסים.

ריסים מופרדים וארוכים.



The volum express colossal , מייבלין ניו יורק
מאפרת כלה
The volum express colossal , מייבלין ניו יורק

המברשת עשויה סיבים צפופים מאוד ומלאים, כך שהמברשת צובעת את הריסים בכל מריחה מכל הכיוונים.
הפורמולה משלבת 2 רכיבים עיקריים לקבלת נפח, פיגמנט שחור כפול למראה דרמטי ונוסחאת קולגן שמעניקה
לריסים נפח עוצמתי במריחה קלה ומהירה.

ריסים דרמטיים לעיניים מעושנות.


DIORSHOW New Look, דיור
איפור לחתונה
DIORSHOW New Look, דיור

למסקרה יש ננו-מברשת, קטנה מאוד, שמצליחה ליצור את האפקט היא מכילה א. המברשת בנויה מארבעה מיכלים ושורות קוצים, החלק החיצוני הוא לוכד ריסים, כך שהחלקים חוברים יחד לצבוע את הריסים מהשורש ומעלה מבלי להדביק.

הפורמולה מכילה פולימר שעוטף כל ריס, מותח ומגביר נפח, פיגמנט זכוכית שחורה לצבע דרמטי וחזק וסרום טיפולי לריסים ובתמצית מזון מלכות.
המסקרה עמידה מאוד.

ריסים רבים ועבים.


איזו מסקרה את אוהבת או נוהגת להשתמש? מוזמנת להגיב ולכתוב על המסקרה האהובה עליך....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה