יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

יומן דיאטה - פגישה שלישית




פגישה שלישית בקבוצה ההרזייה של חלי ממן, נחלה הצלחה מדהימה-  ירדתי קילו וחצי בשבוע!

כאשר הגיע תורי להישקל, לא הייתי בטוחה שהצלחתי חששתי נורא ממה יראה המשקל. כאשר דקלה המדריכה הודיעה על ירידה של קילו וחצי, הרגשתי מאושרת מאוד. באף דיאטה שעשיתי בחיי, לא הצלחתי להוריד קילו וחצי בשבוע, זה פשוט בלתי נתפס.





אחד המסקנות העיקריות להצלחה השבוע היתה שמירה על תפריט קפדני, אפשר לומר שנצמדתי לתפריט כמו לקרש הצלה, אומנם היו רגעים בהם נשברתי, זה קורה לכל אחת ועם זאת הצלחתי לרדת קילו וחצי.
אחד הדברים שעזרו לי לשמור על התפריט הוא מילוי יומן שבועי בו מפרטים לפי יום מה אוכלים בכל ארוחה. דבר נוסף הוא תכנון הארוחות היומיות מסייע בשמירה, ברגע ששידעתי מה אני צריכה לאכול במהלך היום ובאיזה שעה, כאילו תכנתי את הגוף להיות רעב רק בשעה היעודה.


ובכל זאת כשהרגשתי רעבה וזה קרה במהלך השבוע חתכתי ירקות ונשנשתי. אני יודעת שזה לא מחליף את החטיפים, הבורקסים ושאר הדברים הטעימים, עם זאת אני מודעת שאני בתהליך הרזיה ולכן חשוב לשמור על התפריט כמו שהוא.


נכון אני לא אוכלת ג'אנק פוד , לא אוכל רווי שומן, לא פחמימות מיותרות, לא חטיפים ושאר דברים טעימים למינהם.בכל זאת אני לא נשארת רעבה בתהליך הדיאטה, אני עדיין יכולה לאכול ארטיקים, פירות, פחמימות, גבינות ועוד, התפריט עשיר מאוד ואפשר לגוון כל ארוחה וארוחה במהלך היום.

השבוע היה לי מפלה קטנה, הוזמנתי לאירוע של "הפרשת חלה" שהתחיל בשעה 20:00 עם ארוחה חלבית וטעימה, שכללה כמובן סלטים אך גם מאפים: גבינות, ברוקולי, תפו"א כל מה שאני אוהבת ולא יכולה לעמוד בפיתוי. כמובן שהצלחתי לזלול 2 מאפי פילו עם ברוקולי (שכנעתי את עצמי שזה לא נורא כי זה פילו וגם ברוקולי שזה ירקות) ובכל זאת הרגשתי שהזלילה של שני מאפים לא גרמה לי עונג כל כך גדול כמו שחשבתי שיקרה ואפילו הרגשתי קצת אשמה שהאוכל שולט בי. ובכל זאת ירדתי השבוע קילו וחצי, כלומר גם אם מועדים פעם או פעמיים לא נורא צריך לחזור לשגרה כמה שיותר מהר ולדעת לסלוח לעצמנו על נפילות קטנות, כך אפשר להשלים עם העובדה שנפלנו ולהמשיך הלאה בשגרה הרגילה ולא לתת לנפילה קטנה להפוך לנפילה ענקית.

אחד הדברים שאני מתחילה להפנים הוא שאני בתהליך הרזיה, עם זאת תהליך ההרזיה אינו תקף רק לחצי שנה או שלושה חודשים, זו אורח חיים שאני מסגלת לעצמי.



מבטיחה להמשיך ולשמור לשמור גם השבוע!


לאתר של חלי ממן
http://www.heli-group.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה