יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

חוגגת יום הולדת לבורז'ואה


אומנם בורז'ואה הגיע לארץ רק בשנים האחרונות, אך מותג האיפור ברוז'ואה חוגג כבר 150 שנה.


בחגיגות יום ההולדת 150 שנה לבורז'ואה, באווירה פריזאית

ברז'ואה הופיע לראשונה ב 1863 בפריז, על ידי השחקן הצרפתי ז'וזף-אלבר פונסן, שפיתח לראשונה עפרונות צבע עבים משעווה בצבעים שונים וכינה אותם לפי דמויות תאטרון ידועות: הקנאית, הזקן, המאהב ואפילו רומיאו.



ב 1868 לקח את הניהול לידיו אלכנסדר-נפוליון ברז'ואה שהעביר את המוצרים מעולם התאטרון לעולם הרחב.
ב 1998 קטלוג ברוז'ואה הכיל 700 פריטים, איפור, בשמים, תחליבי שיער ועוד.

בשנות ה 20 כבר הופיע המותג ב 120 מדינות בעולם, והבושם הנפוץ ביותר היה Evening in Paris, עם ניחוחות פרחוניים ומתובלים של תבלין ציפורן, יסמין, אירוס, ורד פרובנסאלי וטיבר ואלגום.

הקופסאיות העגולות הן הסמל של בורז'אה, שמשמדרות כיפיות, שיקית ומפתקעות, לפי הדרך הצרפתית הייחודית - ליהנות מהחיים.

ב-1912 נוצרו הסמקים הספטליים המפורסמים בתהיך ייצור מהפכני: תערובת פודרה ומים, שעברה תהליך ייבוש ולוטשה בעבודת יד והונחה בקופסאות עגולות קטנות. המגוון כלל גוונים ואפקטים המותאמים לטיפוסים, מצבי רוח, מגמות אופנתיות וסגנונות שונים. הקופסאיות הללו הפכו למוצרי קאלט!

למראה קיץ 2013 ברוז'אה משיקים מיני מסקרה מגוונים מדהימים וקייציים סגול, תכלת וכחול, שמעניקות נפח ועמידות נגד מים.







INTUITIVE LINER "תוחם העיניים החכם", אייליינר בעל חוד משונן ומדויק המאפשר למרוח קו אייליינר באופן מושלם, הודות לטכניקה חדשה, פשוטה ויעילה. כל נגיעה של חוד האיילנייר על קו הריסים יוצרת 3 נקודות המתחברות בסופו של תהליך לקו מדויק ונקי. מתאים לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע. 
INTUITIVE LINER



 Délice De Soleil  פודרה למראה עור שזוף הזוהר הבריא של הריביירה הצרפתית, הפתרון הקל והפשוט למראה עור פנים שזוף ובריא ללא חשיפה לשמש, עם ניחוח שוקולד עדין, מעניק לך שיזוף מוזהב ועמוק. מכיל מקדם הגנה spf15, קיים בשני גוונים.

Délice De Soleil  פודרה למראה עור שזוף

 

בנוסף, גם בורז'ואה נכנסו לתחום BB CREME, המייקאפ בעל מרקם קרמי, עשיר בפיגמנט מינרלי המתמזג עם העור, מטשטש קמטים, קמטוטים, פגעי עור ופצעונים. הוא מחליק את העור ומסתיר סימני עייפות על ידי הארה של הפנים. מכיל פודרה סופחת למניעת ברק. מועשר במרכיבי לחות המעצימים את תכולת הלחות בעור לתחושת נוחות, רכות וגמישות ומגן מפני נזקי עור סביבתיים: קור, יובש, רוחות וכו' המזרזים תהליכי הזדקנות.
בעל מקדם הגנה spf20.


BB CREME


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה