יום ראשון, 12 במאי 2013

הקשר בין שוקולד לאיפור



אני ושוקולד לינדט זה כבר סיפור אהבה. אני אוהבת שוקולד כמעט את כל הטעמים: חלב, מריר, אגוזים, עם נגיעות תפוז או נגיעות מנטה. כל אחד יכול למצוא את טעם השוקולד האהוב עליו במוצרי לינדט...

כשמזמינים אותי לאפר את דיילות לינדט, בשבילי זה 2 ציפורים במכה אחת, לאפר בנות מדהימות ולטעום שוקולדים איכותיים. כך לכבוד חג השבועות, הוזמנתי לאפר את הדיילות...

איפור מקצועי: תמי מרגלית





איפור מקצועי



אני אוהבת להגיע למקום העבודה כמה דקות לפני תחילת העבודה, לראות איפה יהיה לי נוח לעבוד, ממקמת לי שולחן וכסא נוח לעבודה ומתחילה לסדר את הציוד.












לחדר נכנסות הדיילות חייכניות, נעימות וכמובן יפות. לאחר שיחה קלילה עם הלקוחה אני מבינה את רצונה: איפור עדין שידגיש את יופיין של הבנות עם זאת חשוב שהאיפור יהיה עמיד לאורך שעות...

איפור מקצועי: תמי מרגלית




אני מתחילה לעבוד ומורחת מייקאפ המותאם לפניה של הדיילת, לאחר מכן מניחה צללית כסופה בגוון טבעי, אפרסק, זהב או ורדרד. מורחת איילינר על קו הריסים וכמובן מסקרה שחורה על ריסים עליונים למראה מושלם.
מסיימת בהדגשת עצמות לחייה בברונזר מבריק מעט וגלוס ורדרד.














איפור מקצועי: תמי מרגלית



כאשר אני מאפרת כמה דיילות אני שומרת על סביבה עבודה נקיה, אני דואגת לנקות את עמדת העבודה שלי אחרי כל מאופרת, אני דואגת להחליף למברשות נקיות וכמובן להשתמש במברשות חד פעמיות, על מנת להמנע מצרות...



למאפרת מקצועית חשוב שיהיה בתיק מוצרים נוספים פרט למוצרי איפור מקצועיים: אלכהול לחיטוי, חבילת מגבונים, סבון ללא שטיפה, מברשות נקיות שעברו חיטוי ומברשות חד פעמיות למניעת זיהומים.










איכשהו אני מוצאת את עצמי תמיד בשיחת בנות על מוצרי איפור, איזה מוצרים כדאי לקנות? איזו צללית מתאימה? ועל מה אני ממליצה.

איפור מקצועי: תמי מרגלית


בסוף העבודה המבט במראה עם החיוך אומר הכל...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה