יום רביעי, 24 באפריל 2013

שימרים לאיפור מבריק


טרנד ההברקות בפנים ובגוף נכנס אלינו לפני עשור ולא ממש מתכוון לעזוב, מאפרת מקצועית יכולה ליצור הברקות בצורות שונות לנשים שונות. איפור מבריק מתאים לאיפור כלות, לאיפור אירועים, לאיפור מסיבות ולאיפור לצילומי אופנה וקטלוגים.

שימר פירושו מבריק, מנצנץ. הכוונה היא לכל המוצרים בתיק האיפור, שיש בהם נצנוץ: צלליות אבקה, פודרות מבריקות, שימרים נוזליים, שימרים קרמיים.

מטרתו של השימר הוא להאיר ולהעניק לפנים מראה זוהר יותר. את השימר מניחים באזורים מסויימים: עצמות הלחיים, עצם הגבה, אזור הרקות, גשר האף ועצמות הבריח. חשוב מאוד להשתמש במעט חומר על מנת לא ליצור תחושה של עומס על הפנים ולמנוע הופעת קמטוטים על הפנים.


קטלוג תכשיטי זכוכית פרלי קרפל, צילום: דנה ישראלי, סטיילינג: מיכל כהן, איפור מקצועי ועיצוב שיער: תמי מרגלית





שימר יכול להופיע בשני מרקמים נוזל או יבש. לא משנה באיזה מרקם תבחרי, חשוב שתבדקי שהשימר שלך בגון עדין מתמזג עם צבע העור ומעניק לך הברקות עדינות וטבעיות.

מומלץ להניח את השימר ישירות על המייקאפ, כך נדגיש יותר את צבע הצללית ונקבע את המייקאפ.




אחד השימרים המעולים בעיני שהושקו השנה הוא של מותג B COSMIC של המאפר יוסי ביטון. זהו שימר במרקם נוזלי בגוון חום, המתאים לרוב הנשים בארץ. מספיק נקודה קטנה של שימר להברקות של פנים וצוואר.
השתמשתי בשימר של  B COSMIC לצילומים קטלוגי תכשיטי זכוכית של פרלי קרפל, הנחתי את השימר באמצעות ספוגית יבשה ישירות על המייקאפ והתוצאה מדהימה.

מייקאפ נוזלי B COSMIC


מייקאפ שימר הוא חלק מסדרת מייקאפ נוזלי אקסטרא מט, שפותח במיוחד לדרישות האקלים החם והלח בארץ. המייקאפ מותאם לעור שמנוני ובעל עמידות גבוהה למשך שעות ארוכות, מתאים גם כשאת הולכת לים או לבריכה. המייקאפ מכיל סליקונים טבעיים, שמסייעים ביבוש מהיר. ויטמין E שמעניק לעור אלסטיות למשך שעות. רכיבים פעילים שמעניקים לעור אפקט מתיחה. תוספת מסנני קרינה וללא שומן.


סדרת מייקאפ נוזלי אקסטרא מט מגיע ב-5 גוונים שונים, ניתן להשיג בחוצות המפרץ חיפה, שדרות בן גוריון תל אביב, ובחנות בראש פינה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה