יום ראשון, 29 בינואר 2012

טיפול גוף קוסמטי לכלה






כבר דיברנו על חשיבות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית לנשים בכלל ולכלה לפני איפור לחתונה בפרט, אבל מה עם הגוף שלנו? האם גם הוא זקוק לטיפול מקצועי ומהימן? אכן כן, מומלץ לעבור טיפולים גוף קוסמטיים לפני החתונה על מנת להבטיח שגם עור גופך יהיה מבריק וזוהר ביום החתונה.
כאשר ראיתי שבספא שיזן, במלון דניאל בהרצליה, יש טיפול מיוחד לחתן כלה, חשבתי שזה עוד גימיק. לשמחתי הבנתי מהר מאוד שהטיפול אכן מתאים לחתן וכלה לפני החתונה, ואיך שהייתי רוצה להתחתן שוב עם בעלי רק בשביל חבילת חתן-כלה בספא שיזן.


החוויה החלה בפינת התרגעות עם מוזיקה מרגיעה, בה קיבלתי כוס תה צמחים טעימה להפליא (יש שם מגוון רחב של סוגי תה צמחים בצבעים ובריחות מדהימים), לאחר מכן הזמין אותי ליאור לחדר הטיפולים.
כאשר נכנסתי לחדר הטיפולים הרגשתי נעימות ושלווה, החדר מרווח יש בו 2 כסאות נוחים לחתן ולכלה, ג'קוזי ענק ומקלחון צמוד, הריח המדהים והשלווה שהיתה בחדר התחילו להשפיע ולהרגיע אותי.
קיבלתי חלוק וכפכפים, קיבלתי הסבר מליאור המטפל והתחלנו, השלב הראשון כלל מסג' ושפשוף עדין עם פילינג מלחי ים המלח בשילוב שמן סומסום, מינרלים וויטמינים בריח משכר. כבר מההתחלה הרגשתי איך כל השרירים מתרפים, הדם זרם בכל הגוף והתאים המתים והעייפים הוסרו מגופי ונתנו מקום לתאים חדשים, לאחר מכן נכנסתי לשטיפה במקלחון, שהוכן מראש על ידי ליאור בטמפרטורה חמה נעימה ונוחה.
כשחזרתי מיטת הטיפולים היתה מסודרת לשלב הבא של הטיפול עיסוי ומריחה של חמאת שיאה בתוספת פירות יער בריח משכר להרגעת העור, העיסוי היה מפנק ומרגיע לא רק עבור עור גופי אלא גם עבור הנפש.
הרגשתי אדם חדש כשיצאתי מחדר הטיפולים, הרגשתי שכולי קורנת וזוהרת, עור גופי הבהיק ביופיו.
אני ממליצה לכל חתן וכלה לקחת חצי יום חופש שבוע-שבועיים לפני החתונה ולקפוץ לספא שיזן בהרצליה לפינוק מדהים לפני החתונה, העיסוי מוריד ממך פיזית ונפשית את כל הדאגות והטרדות היומיות ונותן לכם אפשרות להגיע ליום החופה במיטבכם!
חווית הספא בספא שיזן כוללת שימוש במתקנים: בריכה מקורה, חדריי סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, מכון כושר. בימי הקיץ עומדת לרשותכם בריכה חיצונית, עם גישה ישירה לחוף הים של הרצליה פיתוח.
אתן יודעת מה, במחשבה שניה, לא חייבים להתחתן שוב כדי לטפל בגופינו ובנפשנו, ספא שיזן מציע מגוון רחב של טיפולי פנים וגוף, טיפולים מרגיעים, טיפולים עמוקים, טיפולי פילינג, טיפולים אנרגטיים, טיפולי יופי ועוד.
להזמנת טיפול, ספא שיזן: 09-9520808

אם את מעוניינת בטיפים נוספים לכלה בתחום האיפור, הטיפוח והשיער לחצי כאן:

בושם למזל דגים...


אני מחשיבה את עצמי כאדם מיסטי! נולדתי יום אחרון של מזל דגים (20.3) ויש שיאמרו שבשל המזל שלי אני מאמינה בגורל, במזלות, בכוכבים, אני אוהבת שפותחים לי בקפה, בקלפים, מנתחים נומרולוגית את שמי, תאריך הלידה שלי ועוד, כל דבר שקשור למיסטיקה ורוחניות אני אוהבת לנסות.
כששמעתי שרשת "כל פרפיום" משיק בארץ מותג ייחודי "בשמי מזלות", מיד התאהבתי ברעיון! תחשבו איזה רעיון מעולה, לבחור את הבושם שלי לפי תאריך הלידה ולפי המזל, איזו פשטות.
אבל השאלה היא האם אני יאהב את בושם מזל דגים? האם זה יתאים לי? האם זה יריח עלי מעולה?
אז מסתבר שקונספט "בשמי המזלות" הושק לאחר שנים של מחקר של הקשר המיסטי, עוצמת הכוכבים וחיפוש בכתבים עתיקים שייצרו 24 בשמים שונים, 12 מזלות לאישה ו-12 מזלות לגבר.
את הקולקצייה יצרו רוברט בהום, אסטרולוג אוסטרי בשיתוף עם אוליבייה פונה, אמן בישום וביחד הם שילבו בין תכונות של כל מזל אסטרולוגי לבין הריח שמשקף אותו.
לדוגמא אישה במזל דגים המאפיינים שלהם הן רגישות, חולמנות, מסתוריות, טובות לב ועדינות (יש לציין שהכל נכון, לפחות אצלי) הפרחים שמתאימים להן הם פרח הגרדניה שמסמל את החיפוש אחר האמת, פרח הקמליה שמעניק מגע של קסם וצמח ההליוטרופ שמוסיף מגע של מיסתוריות.
בושם מזל דגים לאישה

לדוגמא גבר במזל סרטן, רגישים ורגשניים, חכמים ומלאי ידע, משפחתיים ומעניקים אהבה (יש לציין שהדבר נכון לגבי בן זוגי), יתאימו להם עץ הרוזווד החושני, למון גראס ירוק לתוספת רעננות גברית, ילנג ילנג ומימוזה להשראה והגברת המשיכה.
מזל סרטן לגבר

כמה שאני מתחברת בקלות לעולם המיסטיקה והרוחניות, ככה קשה לי לבחור בושם. כשהרחתי את בשמי המזלות גיליתי שאני אוהבת כמה מהבשמים ולא רק את מזל דגים. מסתבר שזה בסדר לאהוב בשמים נוספים כי אנחנו לא בנויים רק מתאריך הלידה שלנו, אלא יש מרכיבים נוספים שמשפיעים עלינו ולכן מי שרוצה לבחור את הבושם המדוייק ביותר עבורה מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית ולגלות איזה מזל מגלגל המזלות מאפיין אותה במדוייק.
פרט לקשר בין מזל ובושם, יש דבר נוסף מאחורי הרעיון הגאוני של בשמי המזלות, יצירת קטגוריה חדשה בעולם הבישום: בשמי נישה ובשמי בוטיק. נשים רבות (ובעשור האחרון גם גברים) מחפשים להבליט את הייחודיות שלהם באמצעות לבוש, איפור ועכשיו הם יכולים לעשות זאת באמצעות בישום.

מחיר בושם מזלות: 449 ש"ח, מחיר השקה: 299 ש"ח
להשיג ברשת כל פרפיום www.callperfume.co.il