יום רביעי, 14 בנובמבר 2012

רשמים מכנס המאפרים MALU WILZ

למי שעקב אחרי בפייסבוק, ראה כי ביליתי אתמול עם חברות בכנס המאפרים של חברת האיפור MALU WILZ. הכנס נערך על ידי אורית ויזל, מנהלת פורטל היופי Bbeauty.





חברת האיפור MALU WILZ, מגיעה אלינו מגרמניה, על ידי חברת ג'רנטיק המשווקת מגוון תכשירים וטיפולי פנים מקצועיים לטיפוח העור ולטיפול בבעיות עור מיוחדות.


אחד הדברים שאני אוהבת בכנסים הללו, היא כיתת האומן, הפעם הגיע אלינו מגרמניה המאפר ג'ובאני פסיליו, שהדהים אותנו בעבודתו.


ג'ובאני פסיליו


ג'ובאני הציג לנו את מראה סתיו חורף 2012/2013 של חברת מלו וייז: charming blossom, מראה נשי בשילוב חושניות וזוהר, שימוש בגווני סגול נועזים לשפתיים ולעיניים בהשראת פריחת הסתיו.


מראה סתיו חורף מולו וייז


אהבתי את עבודת הבסיס המצויינת, ג'ובאני הראה כי less is more, חשוב להכין את עור הפנים ולהשתמש בבסיס טוב לאיפור, ג'ובאני הניח על פני הדוגמנית "בסיס יוקרתי למקאפ" של מלו וייז ומעליו הניח מעט מייקאפ ובטפיחות קלות עם מברשת, הטפיחות מסייעות לנו להטמיע את המייקאפ לתוך עור הפנים ולהגיע למראה אחיד וללא שכבות.

ג'ובאני השתמש בקונסילר מתחת לעיניים ושוב במעט חומר ובטפיחות קלות, הוא הניח קונסילר גם באזור האף, השפתיים על מנת לתת אור לפנים.

כאשר ג'ובאני איפר את אזור העיניים, הוא הניח פרמייר לעיניים, שבעיני עשה עבודה מדהימה. מיד לאחר הנחת הפרמייר הוא הניח צללית שקיבלה חיזוק מדהים לגוון וגם שמרה שהצללית לא תיפול למטה ותלכלך וזה מבלי להניח מייקאפ או לפדר את העפעף, דבר שמעייף את העין ועלול להפיל אותה.

את השפתיים משח ג'ובאני בעפרון שפתיים מדהים, שנמרח בקלות רבה ובדיוק רב ועליו שפתון.


עפרון שפתיים מלו וייז


בהדגמה האחרונה הראה ג'ובאני שימוש באחד המוצרים המובילים של חברת מלו וויז: ערכת קמופלאג', הדוגמנית היתה עם בעית ויטליגו חמורה בפנים (וטילגו זו מחלת עור שבאה לידי ביטוי בהופעת כתמים לבנים על העור).
קמופלאג' זהו קרם כיסוי והסוואה שמותאם לפגעי עור קלים ועד הקשים ביותר: היפו-פיגמנטציה, היפר-פיגמנצטיה, ויטליגו, כתמים לבנים, כלאוזמנה, סימני לידה, צלקות, נקבוביות, עור פגום ועוד, הוא מכיל בתוכו פריימר שמבטיח איפור עמיד לאורך זמן.


קרם קמופלאג'



ערכת קמופלאג' מכילה 8 גווני מייקאפ, 4 גווני קומפלאג' בסטיק, ספטולה לערבוב, פודרה מקבעת לעמידות נגד מים, מברשת להסרת עודפים.

חשוב להשתמש נכון במוצרים על מנת להגיע לתוצאות טובות, להסתרת כתמים לבנים (ויטליגו) ראשית יש להשתמש בקרם קמופלאג' בהיר מאוד על הכתמים הכהים. ניקח מעט מהקרם באמצעות הספטולה, בהתחלה החומר קשה ולכן מומלץ לחמם אותו על גב היד, לאחר שהקרם התרכך נתחיל להניח בטפיחות קלות על האזורים הכהים, נניח לו להתקבע כמה שניות ונמשיך בקרם בגוון העור שנותר על שאר הכתמים, נניח לו להתקבע ונפזר את הפודרה המקבעת, לאחר עבודת הבסיס ניתן לאפר כרגיל.

מלו וייז מציעים מגוון מוצרי איפור לסובלות מבעיות עור וגם לכאלה שלא. מוצרים נוספים מומלצים בעיני היא מסקרה ג'ל מקבעת, היא עמידה לאורך זמן, מדגישה את הריסים והיתרון שניתן להניח ממנה על כל מסקרה אחרת ולקבל תוצאה כפולה, את המסקרה שאת אוהבת עמידה יותר לאורך שעות.
עפרון ג'ל גבות מעניק לך אפשרות לעצב ולתקן את הגבות שלך, במעט חומר ולקבלת מראה גבות טבעי.

אני כבר פיניתי מקום בתיק האיפור המקצועי שלי (וגם בתיק האישי) למוצרים של מלו וויז....

אני בטוחה שכל אחת תמצא שם את המוצרים שמתאימים עבורה!

לפרטים נוספים ורכישת מוצרים, לחצי כאן שליחת אימייל או התקשרי 054-4992090

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה