יום חמישי, 21 ביוני 2012

איך לשמור על מברשות האיפור שלי




מברשות האיפור הם הפריטים החשובים ביותר בתיק המאפרת, חשוב לשמור עליהן, לנקות ולחטא אותן בייסודיות, על מנת שנוכל לאפר ולעשות עבודה מעולה.
אבל לא רק מאפרת צריכה להתייחס בכבוד אל המברשות שלה, גם כשאת מתאפרת בבית, את צריכה לדאוג לשמור על המברשות שלך, על הניקיון שלהם והצורה שלהם.
עור הפנים שלנו הוא אזור רגיש מאוד בגופינו ומברשות מלוכלכות זה מקום טוב ליצירת חיידקים ובקטריות, לכן חשוב מאוד לשמור על ניקיונם.



מברשות האיפור

הנה כמה טיפים לשמירה על מברשות האיפור:
1. דאגי לשטוף את המברשות פעמיים בשבוע, באמצעות מים ושמפו לשיער (כן, לחפוף למברשות את השיער כמו שאת חופפת את הראש).
2. הניחי את המברשות בשכיבה לייבוש על מגבת נקיה.
3. שמרי את המברשות בנרתיק סגור, על מנת למנוע הצטברות אבק עליהן.
4. פעם בכמה חודשים טבלי את המברשות באלכהול לחיטוי.
5. ניתן לרכוש בחנויות איפור מקצועיות חומר לניקוי מברשות.


אני אישית מנקה את המברשות לאחר כל שימוש. אני מרטיבה ועם מעט שמפו מסבנת את השיער, לאחר מכן שוטפת מתחת לברז מים וסוחטת בעדינות את המים, מניחה את המברשות בשכיבה על מגבת נקיה ומחכה לייבוש. אחת לשבוע אני גם מעבירה את השיער המברשות חיטוי באמצעות אלכוהול ומאחסנת אותן בנרתיק מברשות.

אני משתמשת בנרתיק מברשות מתגלגל STUDIO ROLL של IGA, מאת ענבר גור אריה. אני מרוצה ממנו, בעיקר מכיוון שהוא שומר בקפדנות על המברשות שלי, שישארו נקיות וללא רבב, הוא עשוי מ PVC עבה ואיכותי במיוחד, שניתן לנקות בקלות ובמהירות.

יתרון נוסף לנרתיק הוא האפשרות לגלגל את הנרתיק ולהעמיד על השולחן לעבודה נוחה ויעילה. מסירים את מגן המברשות בקלות, מגלגלים את הנרתיק ובשניות הוא הופך לסטנד מברשות.

IGA - נרתיק מברשות מתגלגל STUDIO ROLL

למברשות האישיות אני ממליצה על נרתיק רומא, נרתיק שקוף וקטן, שאינו תופס הרבה מקום, הוא נסגר הרמטית באמצעות רוכסן ובכך שומר על המברשות מפני הצטברות אבק.

IGA - נרתיק רומא

ניתן להשיג את הקולקציה החדשה של תיקי איפורIGA, מאת ענבר גור אריה, בחנות האינטרנט פרושופ


2 תגובות:

  1. חופפת את המברשות בסופ"ש. אין לי פנאי באמצע השבוע וגם אין לי מספיק מברשות כדי שארטיב אותן ואשאר בלעדיהן, מתנחת במנקה המברשות של מאק. כבר שנה אני מתכננת על הגדלת האוסף ובנתיים קונה עוד ועוד איפור

    השבמחק
  2. לשימוש אישי זה מספיק לשטוף פעם-פעמיים בשבוע. אני מציעה לך לשטוף מיד לאחר שאת מתאפרת ולהניח על מגבת, עד הערב המברשות יבשות ונקיות...
    מנקה מברשות זה פתרון מעולה, אני משתשמת בו בעיקר כשאני מחוץ לבית

    השבמחק