יום שלישי, 19 ביוני 2012

כרטיס כניסה זוגי לביוטי סיטי במתנה


כמו בכל שנה, אני מגיעה לתערוכת הביוטי סיטי, של רשת סופר פארם, בגני התערוכה, אני מסתובבת לי בדוכנים, מסתכלת מסביבי, מתנסה במוצרים, נושמת ונהנת מכל היופי שמסביבי.







השנה זו השנה השישית של תערוכת ביוטי סיטי, היא מתקיימת במשך 3 ימים וכוללת תצוגות אופנה, make over על-ידי כוהנות הסטיילינג טריני וסוזנה, הרצאות של מומחים בתחום הלייף סטייל (שלי גפני, מיקי בוגנים, אודטה, מיכל דליות ועוד), מתחם אופנה ואקססוריז.

אירוע ה- Beauty City, ימים ד' עד ו', 20-22.06
ד' – ה': 10:00-23:00, ו': 10:00-18:00
ביתן 1 גני התערוכה, ת"א



לרגל העונה השישית של ביוטי סיטי, אני רוצה להעניק ל-5 בנות כרטיס כניסה זוגי לתערוכה ולאפשר לכן ליהנות כמוני מחווית טיפוח וסטיילינג.

ספרי לנו מהו מוצר האיפור שבלעדיו את לא יוצאת מהבית, 5 הטיפים הכי שווים יזכו את הכותבת בכרטיס כניסה זוגי לתערוכה.



אני לא יוצאת מהבית מבלי לעגל את הריסים ולמשוח אותם במסקרה בנדיבות, זה נותן תחושה של עין גדולה יותר וסקסית.

אז ספרי לנו מה הטיפ שלך?




7 תגובות:

  1. 1. אני לא יוצאת מהבית בלי ליפסטיק ורוד כי אני שחומה וזה מדגיש את השפתיים ונותן מראה של שפתיים עבות ויפות :]

    2. וגם אני לא יוצאת מהבית בלי מסקרה כי זה ממש פותח את העיניים ונותן לה מראה דרמטי ומדגיש באופן הכי יפה את העיניים :]

    השבמחק
  2. לא יוצאת מהבית בלי אייליינר.
    לא משנה כמה אני עייפה, אחרי האייליינר אני תמיד מרגישה רעננה.

    השבמחק
  3. בנות תשלחו לי במייל
    שם פרטי ומשפחה ונייד על מנת שאוכל להעניק לכם את הכרטיסים

    info@tamimargalit.com

    השבמחק
  4. היי תמי הטיפ שלי לא לצאת מהבית ללא מייקאפ זה בסיס לכל דבר ומגן עלנו מנזקי השמש!!!

    השבמחק
  5. אני לא יוצאת מהבית בלי איילינר ומסקרה, הכי נשי שיש

    השבמחק
  6. חנה תורג'מן
    הטיפ שלי הוא : אני לא יוצאת מהבית בלי מייק אפ בתיק, וסט איפור קטו.
    כמובן שבקיץ שומרת גם לא להיחשף מדי לשמש !!

    השבמחק
  7. תודה לכן על הטיפים, שלחו לי מייל ועם הפרטים שאוכל להעביר לכם פרטים על הזכיה

    info@tamimargalit.com

    השבמחק