יום חמישי, 31 במאי 2012

חידושי OFRA בתחום האיפור



אנו חיים בעולם מהיר, כל הזמן חייבים להתעדכן במוצרים חדשים, חידושים ושינויים, כך אני מרגישה גם בעולם האיפור. כמאפרת אני מרגישה צורך לגלות את החידושים שיש בתחום, אני עוקבת אחר חברות האיפור ובוחנת כל מוצר חדש שהן משיקות.

לאחרונה השיקה חברת OFRA Cosmetics מוצרי איפור לקיץ: צלליות תלת מימד, סומק-ברונזר משזף וקרם משזף.






Derma Mineral Loose Eyeshadow  אלו צלליות תלת מימד עם פיגמנט ייחודי, היופי שהגוון שלהן משתנה לפי צבע העור של המאופרת, התאורה בחדר שבו היא נמצאת וכמות הצללית שאני מניחה על העפעף.

נוח מאוד להניח את הצלליות על העפעף, הן נמרחות בקלות ונשארות על העפעף לאורך זמן, זה בזכות אבקת סיליקה. בנוסף הצלליות מכילות אבקות אבץ ונחושת שמטפחות, מחליקות ומעדנות קמטוטים לכן ניתן להניח על נשים בעלות עור בוגר.
על הברק והזוהר אחראי מיקה מינרלי-פנינתי שמעניק זוהר ומשמש חוסם קרינה, תוך כדי שהוא מעניק הגנה לעור. כמו כן טיטניום דיאוקסיד זהו מסנן קרינה שמחזיר את האור ומעניק מראה בוהק.

Derma Mineral Loose Eyeshadow  

יתרון נוסף לצלליות היא הקופסא, ששומרת על האבקה בפנים ומונעת התפזרות מיותרת של האבקה בתיק האיפור. כאשר פותחים את המסכה, ישנה ידית קטנה שאותה מסובבים, על מנת להוציא את הכמות הרצויה ולאחר מכן סוגרים.

Derma Mineral Loose Eyeshadow  מגיעות ב- 3 גוונים:  IRRESISTABLE, DIAMOND GLITZ, GOLDEN SPARKLE.
בOFRA  מבטיחים שהקולקציה תתרחב בקרוב ל-10 גוונים שונים.

מחיר: 118 ₪, תכולה: 12 מ"ל / 4 גר' נטו

כבר דיברנו על זה שהטרנד הלוהט הקיץ הוא עור קורן, מואר וזוהר, OFRA Cosmetics מבינים ומשיקים קולקציית סמקים עם ברונזר משזף. הסמקים מגיעים בצורת פסיפס ומשלבים בין צבעי ורוד, בז', נחושת אדמה וזהב.

זה להיט, במשיחת מברשת אחת אני מניחה סומק וברונזר ומעניקה ללקוחה מראה שזוף ומחמיא. יותר מכך רוב הנשים נוהגות להניח סומק-ברונזר על עצמות הלחיים,  אני רוצה לגלות לך שאפשר להניח מהסומק-ברוזנר במקומות נוספים על מנת לחטב את הפנים, את יכולה להניח על גשר האף, על עצם הגבה, במצח, בסנטר ובעצמות הבריח.

סומק-ברונזר משזף

הסומק-ברונזר מכיל מינרליים טבעיים שבאמצעות העור נראה זוהר, קוורץ ורוד להענקת זוהר ורוד ואור לפנים וכן סיליקה למריחה קלה על העור.

ישנם 3 גוונים בפורמט שיש, שילוב של ורוד עם גווף שזוף, חום-ורוד או פוקסיה.
מחיר: 184 ש"ח, תכולה: 10 גר' נטו.


אחד הלהיטים של הקיץ, אם לא הלהיט! זהו קרם ברונזר, פתרון מעולה למי שלא יכולה להשתזף מסיבות שונות ומעוניינת במראה שזוף ועם זאת טבעי. הברוזנר של חברת OFRA מכיל חומרים טבעיים עם ויטמין c, רדיקליים חופשים (נוגד חמצון), מיצוק וחיזוק העור.

קרם ברונזר משזף

לברונזר מרקם נעים בגימור מט עם נגיעות קלות של זוהר. הקרם מתאים לכל אחת ואחת ואפילו לשימוש יומי, אפשר ומומלץ למרוח אותו על כל הגוף: ידיים, רגליים, מחשוף ואפילו על עור הפנים.
את יכולה לשלוט בשיזוף, ככל שתמרחי יותר קרם ברונזר כך תראי שזופה יותר, מומלץ למרוח לאחר מקלחת עם פילינג גוף עדין, התוצאה תראה מרשימה יותר.

מה שטוב שניתן להסיר את הקרם בקלות רבה במקלחת או באמצעות מגבון לח, יתרון נוסף שהקרם לא מלכלך את הבגדים.

מחיר: 190 ש"ח, תכולה" 200 מ"ל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה