יום שני, 3 באוקטובר 2011

מעוניניים לטעום שוקולד מעולה?

אם בשבוע שלפני ראש השנה נתקלתם בדיילות מקסימות מסתובבות בסופר ומציעות לכם לטעום את השוקולדים המדהימים של לינדור, זו עבודה שלי!

בשבועיים האחרונים, אני מגיעה לאפר את הדיילות של לינדור לפני שהן יוצאות לעבודה, אין ספק שכל אחת ואחת מהן היא יצור יפייפה אך איפור נכון יכול לשדרג כל יפייפיה ולהפוך אותה לבחורה מהממת!


איפור: תמי מרגלית



לאיפור הדיילות השתמשתי בפלטת צלליות משי של מותג האיפור b cosmic, מאת יוסי ביטון.


פלטת צלליות b cosmic מאת יוסי ביטון
פלטת צלליות b cosmic, מאת יוסי ביטון

הפלטה מכילה 5 צלליות בגוונים שונים: שמנת, אפרסק, ורוד, סגול, בורדו. בצלליות ניתן להשתמש לשימושים שונים, כצללית, כסומק ואפילו כאיילנר. הצלליות משתלבות אחת עם השניה על העפעף ומאפשרות ליצור מראות שונים מעדין ועד מודגש. הצלליות מכילות כדורי פנינה שהופכות כל גוון למבריק בצורה עדינה ומחמיאה, בנוסף הן מכילות שעוות דבורים וויטמין e שמטפחים את העפעף ושומרים על עמידות הצללית.

הצבעים בפלטה מדהימים אך הפיגמנט שלהן עדין ומתאים לנשים שמצד אחד רוצות להתאפר בצורה עדינה אבל מצד שני הן מעוניינות להשתמש בצבעים כהים יותר כמו סגול או בורדו ולא רק בצבעים טבעיים ועדינים כמו שמנת, ורוד או חום.



פלטת צלליות b cosmic מאת יוסי ביטון
צלליות של b cosmic
 ללחיים השתמשתי ב"פודרה מון" בגוון ורוד מבריק, בעלת מרקם משי עדין וגם כאן יש שימוש בכדוריות פנינה להברקה ותוספת ויטמין e ושעוות דבורים למגע נעים ועמידות מושלמת.



פודרה מון של b cosmic

אני יכולה להבטיח שהאיפור נשאר לאורך כל הערב, והדיילות סיפרו לי שכאשר הן חזרו הביתה והסתכלו במראה, זה נראה להן כאילו הרגע סיימתי לאפר אותן.

איפור: תמי מרגלית