יום ראשון, 31 ביולי 2011

איפור כלה: טבעי או עדין, מה עדיף?





כלות רבות מבקשות ממני לאפר אותן לחתונה באיפור טבעי ואיפור עדין, איפור שיחמיא להן ולא יראה כמו מסכה, לפני שאתן בוחרות איזה מראה מתאים עבורכן ביום החתונה, חשוב להבין את הבדל בין איפור טבעי לאיפור עדין.

איפור טבעי מטרתו להדגיש ולחזק את תווי הפנים כמו שהן ללא תוספת של צבע בולט. לאיפור טבעי נשתמש בעיקר בצבעים טבעיים כמו חום על כל גווניו, שמנת, בז, ניתן להוסיף אפרסק, ורוד בהיר וברונזה, לשפתיים נשתמש בטבעיים, בגווני חום בהיר, שקוף או ורוד חיוור.
לאיפור טבעי, תתאים תסרוקת עדינה, שיער פזור או אסוף קלות, על מנת ליצור הרמוניה בין האיפור והשיער.

מיכל, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית





לעומת זאת איפור עדין, מטרתו להדגיש את תווי הפנים עם זאת להוסיף מעט צבע, נבחר בצבעי ורוד, סגול, ירוק הצבעים בהם נשתמש יהיו בהירים-בינוניים שמטרתם לתת דגש של צבע קל לפנים, כמובן שנשתמש בגווני שפתיים בצבעי אפרסק, חום בהיר וורוד.
גם לאיפור עדין תתאים תסרוקת חצי אסופה על מנת ליצור מראה הרמוני ועדין, ניתן לשלב אלמנטים של סיכות, אבנים או קשתות.


אדוה, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית



על מנת לבחור מה מתאים עבורך ככלה עליך להתחשב בעור פנייך, שימוש באיפור נועד להבליט תווי פניך היפים, להדגיש את עינייך, השפתיים ועצמות הלחיים עם זאת גם לטשטש ולהסתיר מה שמחמיא פחות כמו כהויות, כתמי פיגמנטציה, פצעונים ועוד.

בנוסף, עליך לקחת בחשבון שהחתונה מתועדת במצלמות סטילס ווידאו, בנוסף, בדרך כלל באולמות ובגנים התאורה עמומה, דבר שעלול לגרום לאיפור טבעי להראות חלש ודהוי יותר ואפילו לא להראות בכלל.
לכן אני ממליצה במידה ובחרת ללכת על המראה הטבעי, להוסיף מספר הדגשים קלים כדי שתווי פניך יבלטו גם במהלך החופה, הריקודים, בתמונות ובוידאו.

אני מזמינה אותך לאיפור ניסיון, בו אוכל להמליץ לך אישית מה מתאים עבורך ומה יחמיא לתווי פניך, איזו תסרוקת תתאים לאיפור ולשמלה וכל זה מבלי לוותר על המראה עליו חלמת כל חייך!

כי בסופו של דבר את קובעת איך תראי ביום חתונך

נפגש בשמחות
תמי מרגלית

להשתתפות בהגרלת איפור כלה מתנה, לחצי כאן

למבצע חתונות 2011 

שומרת על המשקל 2

כשהתחלתי עם שומרי משקל, כתבתי על החששות הרבות מהתוכנית אבל גם על ההפתעה הגדולה שהיתה לי ירידה של 2 ק"ג כבר בשבועיים הראשונים.

אני רוצה לספר לכם על ההתקדמות המעטה שעשיתי בנושא, אני כבר 11 שבועות בסה"כ בשומרי משקל ולצערי הרב לא ירדתי בצורה משמעותי, אבל בואו נסתכל על חצי הכוס המלאה גם לא עליתי בצורה מטורפת. דבר שהיה קורה בטוח אם לא הייתי צריכה להגיע כל שבוע לקבוצה, להשקל ולהסתכל בפניה של גלית המדריכה ולהרגיש מאוכזבת.

לשמחתי הרבה, בשבוע האחרון הגעתי לירידה של 3 ק"ג, שזה קו האמצע עבורי, סה"כ אני רוצה לרדת 6 ק"ג, שזה 10% מהמשקל ההתחלתי. אבל הק"ג האחרון לא היה קל בכלל, הייתי צריכה המון כוח רצון, מוטיבציה ועידוד על מנת להקפיד על אכילה נכונה, להפסיק את כל החטיפים, הג'אנק פוד והממתקים, והכי חשוב להתעמל.

אז הפסקנו לקנות חטיפים הביתה, רק דברים שאני לא אוכלת והילדים אוכלים, התחלנו לאכול סלט בכל ארוחה, אני סופרת כמה נקודות אני אוכלת כל יום על מנת שלא אעבור את ההקצבה שלי והכי חשוב אני שבעה! כשאני אומרת  אנחנו, גם בן זוגי היקר הצטרף למאבק בק"ג המיותרים, הוא מושפע מההרגלים החדשים שלי ומאמץ לעצמו גם הרגלים.


צילום: הילה לוצקי

אין ספק שאני רק באמצע הדרך, והדרך קשה ומפותלת, אבל אני מאמינה בשיטה של שומרי משקל ומאמינה שאם אני אקפיד על 3 כללים: ספירת נקודות, התעמלות והגעה למפגשים אני בטוח ארד את ה3 ק"ג המיותרים. אבל כבר עכשיו בלי הק"ג המיותרים אני מרגישה הרבה יותר טוב, בגדים מלפני הההריון הראשון (שעוד הייתי צעירה וחטובה....) עולים עלי בלי בעיה, זה הדבר המתגמל ביותר בדיאטה.

אני אומרת את האמת, ספורט אני צריכה לעשות 3 פעמים בשבוע ועדיין לא הצלחתי להזיז את עצמי מהכסא לשם כך, אבל אני כבר מתעמלת פעם-פעמיים בשבוע (שזה כבר הישג מרשים כשלעצמו....), אני כל הזמן אומרת לעצמי מה שגלית המדריכה בשומרי משקל אומרת עכשיו את יורדת, תארי לך מה יקרה כשתתתעמלי.

קצת קשה לי להבטיח דברים שאני עלולה לא לקיים, אבל אני כן מבטיחה לנסות ולהתמיד בהתעמלות..


מבטיחה לעדכן בהמשך ומזמינה אתכם להצטרף...