יום שני, 18 ביולי 2011

הלוק החדש של קרליין





לאחרונה שמתי לב שמותג האיפור קרליין עובר מתיחת פנים רצינית מאוד, הסיבה לכך היא שקרליין נרכשה על ידי חברת סנו, שהחליטה להפוך את מותג האיפור קרליין למותג איפור מקצועי.

לאחר שניסתי את המוצרים החדשים של מותג האיפור קרליין אני יכולה לומר שיש שינויים מדהימים שקורים שם...
המוצרים עמידים, מקצועיים, איכותיים ובטכנולוגיות מתקדמות ובלעדיות לקרליין.

אז מה חדש?

הוזמנתי למפגש בלוגריות על מנת לשמוע ולחוות את המוצרים החדשים, מפי עומר אסף, מאפר הבית של קרליין והנה התרשמות שלי כמאפרת אבל גם במתאפרת:

קרליין משיקה סדרת שפתונים חדשה בשם "קולור קוד", הרעיון הוא שימוש בפיגמנטים נקיים של צבע שמעניקים מיד גוון עוצמתי וברק לשפתיים. השימוש בפיגמנט נקי מעניק לשפתון עמידות למשך שעות ארוכות. דבר נוסף להבדיל משפתונים אחרים, לשפתונים של קרליין יש ריח נפלא של ג'ינג'ר ותמציות של צמחי קסיה, ובנוסף יש שכבת לחות שנותנת הגנה לשפתיים.



טריק נוסף ומיוחד לשפתונים החדשים של קרליין הוא השפיץ שבשפתון, שמיועד להחליף את עפרון השפתיים, ניתן לצייר איתו קו שפתיים בצורה יפה ומקצועית (גם אם את לא מאפרת מקצועית...) ולאחר מכן למרוח את השפתון על השפתיים.



הסדרה הכוללת 24 גוונים המחולקים ל 4 משפחות: אדום, טבעי, חום, ורוד וסגול.



בנוסף משיקה קרליין סדרת איפור חדשה: "פריזמה שיין" שכוללת צלליות וסמקים בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית לקרליין. הצלליות והסמקים מגיעים בצמד הכוללים שני גוונים מנוגדים בהיר וכהה, שמשתלבים בצורה יפה על העין, על מנת להקל גם על מי שהיא לא מאפרת מקצועית. עומר אסף, מאפר הבית של קרליין הדגיש לטכניקת איפור ידועה: גוון בהיר על בתוך העין וגוון כהה מחוץ לעין.

מרקם הצלליות והסמקים הוא משיי, ניתן ומומלץ למרוח אותם באמצעות הידיים בקלילות, הם נמרחים בקלילות ומטשטשים בקלות רבה ויוצרים מריחה מושלמת של החומר על העין ועל הלחי.
גם בצלליות ובסמקים, משתמשת קרליין בטכלונוגיה החדשה של שימוש בפיגמנטים נקיים שנותנים לנו מריחה קלה וגם עמידות לאורך זמן.



הצלליות מגיעות בשילובים שונים: ירוק-זהב, סגול כהה-ורוד ניוד, חום-ברונזה, שחור-כסף
מחיר: 99.99 ש"ח, תכולה: 3.8 גרם.



הסמקים מגיעים בשני שילובים: גווני ורוד, גווני אפרסק
מחיר: 99.99 ש"ח, תכולה: 3.8 גרם.


הפתעה נוספת מקרליין זהו הפנטום גלוס, זהו פיתוח ייחודי ובלעדי לקרליין, הגלוס עצמו שקוף עם צבע עדין של כתמתם או אדמדם, אבל מתחבא בו פיגמנט מיוחד שגורם לכל זוג שפתיים לחזק את הפיגמנט האישי שלהם, כלומר עלי ועל מישהי אחרת הגוון יהיה שונה. הגלוס עמיד למשך 6 שעות.

מחיר 99.99 ש"ח, תכולה: 14 גרם.


בנוסף, על השינויים הטכנולוגיים המותג עובר מתיחה פנים חיצונית ומשנה את הלוק, המוצרים מגיעים בצבע לבן עם הלוגו הרגיל בשחור ועם טוויסט קטן בתוספת סימן קריאה המוטבע גם על המוצרים עצמם, אני חושבת שהלוק החדש עם השינויים במוצרים מבטיחים לנו הבטחה של מוצרי איכותיים ומקצועיים.

שווה לנסות, כל המוצרים נמכרים במחיר מיוחד 59.99 ש"ח לרגל ההשקה.