יום רביעי, 15 ביוני 2011

לק מהסרטים





אתמול בערב הוזמנתי אני ובן זוגי להקרנת הסרט שודדי הקריביים - זרמים זרים, באולם vip בסינמה סיטי בגלילות. הערב אורגן על ידי חברת נייל סטודיו, המשווקת הבלעדית של opi מותג הלקים המוביל.

הערב היה מדהים, התקבלנו על ידי חברי הצוות של נייל סטודיו המחופשים לפיראטים, קצת קינאתי בהם על החופש להתחפש ולהרגיש כמו ילדים... האוכל היה מזמין וטעים להפליא, וללא הגבלה (לא בשבילי כמובן, אתם זוכרים אני בדיאטה...)



לאחר מכן עלינו לחדר הvip, שם נשכבנו כל אחד מאיתנו על כורסת טלוויזיה מפנקת, הרמנו רגליים והורדנו את המשענת, שמנו משקפי תלת מימד וצפינו במעלליו של קפטן ג'ק ספארו, שודד ים (ג'וני דפ) המחפש אחר מעיין הנעורים בתקווה לזכות בחיי נצח.

opi קולקציית שודדי הקריביים זרמים זרים



חברות הלקים, כמו חברות האופנה וחברות האיפור, קובעות את סדרות הלקים, הגוונים והלוקים על פי מגמות בעולם האופנה והזוהר. opi מעורבת בתעשייה ההליוודית, כוכבות הוליווד כמו ג'וליה רוברטס, סקרלט ג'והנסון, שרון סטון, ואחרות משתמשות כבר שנים במוצרי החברה ומתייחסות אליו כאל פריט אופנה עונתי.

opi קולקציית שרק לנצח

בשל המעורבות ההולווידית מייצרת החברה סדרות לקים ייחודיות, בהשראת סרטים "שוברי קופות", כמו "אליס בארץ הפלאות", "שרק לנצח", "שיקגו" ועוד.



opi קולקציית אליס בארץ הפלאות


לאחרונה השיקה opi סדרת לקים בהשראת החלק הרביעי בסרטי שודדי הקריביים, המובסס על הספר של טים פאוורס "זרמים זרים", הגוונים החדשים מאפיינים ברוח העלילה ומספרים את סיפורי הגיבורים דרך צבעי הקולקציה, החל מ"לבנדר", "תאוות הסגול הראויה", "דרור החלום", "ורוד עיסקי", "דמעות בת הים", "עצמות זוהרות" ואפור בוהק סדוק.

opi קולקציית שודדי הקריביים זרמים זרים


אני אישית אוהבת מאוד את הסדרה האחרונה ומתחברת לצבעים המרהיבים שבה, כמובן שיש חשיבות לאיכות הלק ולמריחה על הציפורן, מומלץ!
את הלקים ניתן לרכוש במכוני הטיפוח המקצועיים.

אני אישית ממליצה לכם לצפות בסרט שודדי הקריביים- זרמים זרים, למי שאוהב הרפתקאות ואת ג'וני דפ כמובן.


לקראת החגים, מתוכננת לצאת קולקציה חדשה "החבובות", יש למה לחכות...

opi קולקצית החבובות