יום חמישי, 28 באפריל 2011

חתונות עדיין עושות לי פרפרים בבטן





אומנם עדיין לא מרגישים אבל הקיץ בפתח ואיתו עונת החתונות. לקח לי שנה לארגן את החתונה שלי ונהנתי מכל רגע ורגע. אהבתי לתכנן, להפגש עם אנשי שירות, לחפש ולמצוא את האדם שאליו אנחנו הכי מתחברים בכל תחום.

החתונה של הנסיך צ'ארלס וקייט מעלה בי תחושות אושר....
עד היום אני מתרגשת בכל פעם מחדש, אני אוהבת לשמוע את הכלה שלי מספרת על איך שהיא ובעלה לעתיד נפגשו, איך הוא הציע לה נישואים, מה היא מתכננת לחתונה, איפה הם יבלו את ירח הדבש ועוד פרטים מעניינים.

איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
כלה: אורלי, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית


אני רומנטית בנשמתי, אני מאוהבת באהבה ולכן כל כלה וכל חתונה מרגשים אותי בכל פעם מחדש. עם כל כלה שאני מבלה ביום כלולותיה, מאפרת, מסרקת ומלבישה אותה ולבסוף הופכת אותה לכלה מהחלומות אני מרגישה פרפרים בבטן.

איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
כלה: מורן, איפור ועיצבו שיער: תמי מרגלית

ברוב הפעמים אני מרגישה שתפקידי הוא לא רק לאפר ולסרק, אלא גם להיות לה לאוזן קשבת, להרגיע כשצריך ולעזור בכל דבר, במיוחד בפרטים הקטנים. בשביל זה אני שם, מבחינתי היא הכלה היחידה בכל העולם.... ואני מרגישה שנפל בחלקי כבוד גדול עבורי לבלות עמה ביום שמחתה.
כשאני מבלה עם הכלה ומשפחתה ביום המיוחד שלה, אני מרגישה איך לאט לאט אני הופכת להיות חלק מהמשפחה. הם כבר לא זרים עבורי אלא משפחה נוספת שפותחת בפני את הדלת ומקבלת אותי לחיקה ביום שמחתם.

כלה: תהילה, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: עמי סיאנו


ויותר מכל אני אוהבת לקבל חיבוק ונשיקה מהכלה שלי שאומרת לי שהפכתי אותה לכלה שהיא חלמה להיות ואת היום המאושר בחייה ליום מדהים שהיא בחיים לא תשכח...
ורגע לפני שהיא יוצאת לפגוש את בעלה לעתיד, אני מאחלת לה אושר, זוגיות נפלאה והמון אהבה...


נפגש בשמחות