יום ראשון, 27 בפברואר 2011

מותג הטיפוח הדרמטולוגי ניוטרוג'ינה משיק: סדרת מולטי דפנס לנשים צעירות

כמו כל הנשים בגילי, אני מנהלת חיים כפולים, מצד אחד אני אמא ל 3 ילדים ומצד שני מנהלת עסק עצמאי לאיפור ועיצוב שיער, בטח אתם שואלים את עצמכם ובצדק מה קורה עם תמי? האם יש לה זמן לעצמה? ואני שמאז ומתמיד אוהבת אסטתיקה ויופי, מקפידה על שגרת טיפוח: קוסמטיקאית, מניקור פדיקור, מסג'ים, וכן טיפולים משלימים בבית, גיליתי את סדרת מוצרי הלחות החדשה של מותג הטיפוח הדרמטולוגי "ניוטרוג'ינה" MULTI DEFENCE.
נשים כמוני בטווח גילאים 25-40, מתקשות למצוא סדרת לחות אשר תתאים לעורן, בד"כ ישנם מוצרים המתאימים לצעירות בשנות העשרים הראשונות או לנשים בוגרות בשנות החמישים לחייהן והנה באה חברת ניוטרוג'ינה (מבית חברת התרופות ג'ונסון אנד ג'ונסון) הרימה את הכפפה ופיתחה סדרת מוצרי לחות מולטי דיפנס, שמטרתה לחזק את ההגנה הבטעית של העור פי 10, להאט תהליכי הזדקנות ולהגן על העור מנזקי הסביבה.

אנחנו מודעות לגופנו, אנחנו דואגות לפעילות גופנית, אכילה נכונה וטיפוח העור מפני נזקי הסביבה. אנחנו מודעות יותר לנזקים הסביבה, השמש שיוצרת קמטים, פיגמנטציה ועור יבש. זיהום אוויר שגורם לאלרגיות, דלקות וירידה בהגנה על העור. רוח מייבשת את העור, קור גורם לייבוש העור והחלשת התפקוד שלו ואילו חום גורם להגברת ייצור שומן ומערער את הלחות בעור. ותוסיפו עישון (אפילו פאסיבי) שחודר לעור פנינו וקיבלנו עור חשוף ולא מוגן.
לנשים חשוב עור פנים בריא יותר ונקי יותר מכל הזיהומים הסביבתיים ולשם כך פיתחו בחברת ניוטרוג'ינה את סדרת הלחות מולטי דיפנס, שמיועדת לשימוש יומי ומשלבת מרכיבים נוגדי חמצון, פפטידים וויטמינים, המשפיעים על העור במשך 24 שעות ביממה לאחר המריחה.
המוצרים מכילים 3 מרכיבים עיקריים:
תמצית תה ברזילאי ירוק, שהינו נוגד חימצון רב עוצה המפחית את הלחצים החיצוניים על העור ומונע נזק לתאי העור.
פפטידיים מזרעי מורינגה, מרכיב מטהר ומונע זיהומים, עוצר התפתחות דלקות בתאים מחשיפה לפיח, עשן ואבק.
וויטמין E וויטמין C להזנה והגנה על העור. מבהירים, מעניקים זוהר ושומרים על גמישות העור.
מסנני הגנה של 15-25SPF, במקרם נעים וניחוח טבעי מתמציות הדרים, עלים ירוקים, יסמין, ורד, לילך ווטיבר, המעניקים חווית טיפוח לעור.
סדרת מולטי דפנס, חברת ניוטרוג'ינה


הסדרה כוללת חמישה מוצרים, שאולי הכי חשוב בהם שהחברה לא עושה ניסויים בבעלי חיים.
1.      תחליב לחות לעור רגיל- מעורב SPF  15 –  תחליב לחות יומיומי בעל מרקם קל במיוחד, על בסיס מים. התחליב אידיאלי מתחת לאיפור, מתאים לעור הסובל מהברקה באזור ה-T , נקבוביות פעורות, קומדונים והפרשת שומן. אינו מותיר משקע על העור ונספג במהירות. מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה של 50 מ"ל.
2.      תחליב לחות לעור רגיש ויבש SPF 15 תחליב לחות יומיומי בעל מרקם עשיר המיועד לעור יבש הנפגע בקלות מחילופי מזג אוויר, מועשר במרכיבי הזנה בנוסף לנוסחה הבסיסית של סדרת מולטי דפנס להגנה מושלמת. מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה של 50 מ"ל.
תחליב לחות לעור רגיש, סדרת מולטי דפנס, חברת ניוטורג'ינה

3.      תחליב לחות ליום, נטול בושם SPF 25 – נוסחה בעלת הגנה מוגברת המיועדת לנשים השוהות זמן רב בשמש, או בקרבת זיהומים סביבתיים נוספים,  ומתאימה גם לגברים המעוניינים בלחות והגנה גבוהה. מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה 50 מ"ל.
4.      קרם לילה  - קרם עשיר לשימוש בשעות הלילה, שעות השיקום של תאי העור. מזרז תהליכי החלמה בעור ומסייע להשבת רמת הלחות וכושר ההגנה הטבעי של עור הפנים והצוואר. מחיר: 165 ₪ לצנצנת 50 מ"ל.
5.      תרחיץ גרגרים - לשימוש יומיומי, מטהר את הנקבוביות ומשפר את יכולת קליטת המרכיבים הפעילים בעור. מיועד לכל סוגי העור, אינו מייבש ושומר על רמת החומציות המאוזנת של העור. מחיר: 90 ₪ לשפופרת  150 מ"ל.
תרחיץ גרגירים, מולטי דפנס, חברת ניוטרוג'ינה


מי שנבחרה לייצג את סדרת מולטי דפנס הינה ג'ניפר גארדר, שמצד אחד בעלת קריירה מצליחה כשחקנית ומצד שני היא אמא ועם כל זאת היא משקיעה בעצמה ודואגת ליופיה.