יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

הגנה מפני השמש


בסופ"ש האחרון, כיפורים, חלקנו הסתתרנו בחדרי חדרים עם מזגנים, וחלקנו חוו את השמש הקופחת על ראשינו ששלחנו את הילדים לנסוע באופניים...

קרינת השמש בישראל היא מבין הקרינות החזקות בעולם, כן חשוב מאוד להגן על עורינו. נזקי השמש ידועים החל מהזדקנות מהירה של העור, הופעת קמטים בעור נובעים מחשיפה לשמש. בעור ישנם  סיבי הקולגן והאלסטיקה שתפקידם להעניק גמישות לעור, ברגע שקרני השמש פוגעות במבנה הקולגן והאלסטיקה הן מפסיקות לשמור על עור מתוח וחלק.
שלא לדבר על סרטן העור, קרני השמש פוגעות במבנה ה DNA וגורמות לשינויים במטען הגנטי וליצירת גידול סרטני.


חשוב להגן על עצמנו מפני השמש בכל יום ובכל שעה של היום, זה לא משנה אם את יוצאת לעבודה או שולחת את ילדי לגן או לבית הספר, אם יוצאים לטיול, או אפילו לצילומים לחתונה בפארק או בים.



כל חשיפה לשמש היא מסוכנת עבורינו ולכן חשוב להגן על עצמנו!

אני מורחת את עצמי ואת ילדי כל בוקר לפני היציאה לבית הספר ולגן,כאשר אנחנו יוצאים לפארק, לבריכה או לים, כל חשיפה לשמש היא סיבה טובה להתמרח בתכשירי הגנה.

במלחמה נגד קרני השמש מומלץ לשתות הרבה מים, להשתמש בכובע ומשקפי שמש ולמרוח את הפנים והגוף בתכשיר הגנה לפני כל יציאה לשמש.



תמי מרגלית מורחת קרם הגנה לכלה לפני היציאה לצילומים, צילום: מצטלמים צילום אירועים:


מספר טיפים מומלצים למריחת תכשיר הגנה:
  • מומלץ למרוח תכשיר הגנה לפני כל יציאה לשמש, ולא רק בים או בבריכה.
  • חשוב לחדש את מריחת תכשיר ההגנה כל שעתיים, כל זמן שאתם בחוץ.
  • מי שמזיע הרבה או שוחה, מומלץ להשתמש בתכשירים עמידים במים.
  • חשוב למרוח את תכשיר ההגנה כך שיכסה את כל שטח העור, שאינו מוגן על ידי בגדים.
  • יש למרוח כמות נדיבה של תכשיר הגנה.
  • יש למרוח תכשיר הגנה סביב העיניים, הפה והאוזניים.
  • מומלץ להחליף כל שנה תכשיר הגנה ואין להשתמש בתכשיר מעונה שעברה, החומרים עלולים לשנות את הרכבם וליעילותם פוחתת.
  • להגנה הטובה ביותר מומלץ להשתמש בתכשירים עם מקדם הגנה 15 ומעלה, שמשלבים הגנה נגד קרני UVB ו-UVA
  • הנסיעה ברכב איננה מגנה מפני השמש, זכוכיות צד שקופות חוסמות 97% מקרינת ה-UVB וכ-37% בלבד מקרינת ה-UVA. שמשה קדמית חוסמת את כל קרינת ה- UVB וכ-80% מקרינת ה-UVA. אך אם אתם דואגים להמרח בתכשירי הגנה, תוכלו להגן על עצמכם.

בישראל יש מגוון רחב של תכשירי הגנה מפני השמש, המוחלקים לפי דרגת מקדם ההגנה, סוג העור, תכשירים לעור הפנים, תכשירים לגוף, תכשירים למבוגרים, תכשירים לילדים ועוד.

מגוון תכשירי הגנה מפני השמש


תכשירים המיועדים לגוף


חשוב להגן על עור גופינו מפני קרני השמש ולמנוע הזקנות מהירה של העור וכמובן מניעת סרטן העור.


סקין גארד מציעה סדרת מוצרי הגנה מהשמש על עור רטוב ווט סקין, מיועדת לשימוש בבריכה, בים, בזמן פעילות גופנית או למי שמזיע הרבה. הסדרה מכילה פולימר ייחודי העמיד במים ויוצר שכבת הגנה על העור גם כשהוא רטוב ומאפשר למסנני הקרינה להישמר ולהמשיך להגן על העור. הספרי שקוף ולכן אינו יוצר שכבה על העור, התחושה בהתחלה קצת קרירה ולאחר מכן הספרי מתייבש על העור ואינו מורגש.
המוצרים היפואלרגניים, מבושם קלות וללא פראבנים.
חוסמים 90% מקרינת UVA. מנטרלים רדיקלים חופשיים ומונעים נזקי חמצון של העור, עשירים במרכיבי הרגעה וטיפוח, מעניקים לחות, גמישות ורכות תוך הגנה על העור.


הסדרה כוללת 3 תרסיסי ספריי שקוף:
תרסיס ספרי שקוף  spf30
תרסיס ספרי שקוף spf50
תרסיס ספרי שקוף spf50 kids לילדים.

לייף מציעים סדרת נטורל קרמי הגנה טבעיים לעור רגיש, הסדרה מכילה מסנני קרינה UVB, ו-UVA, אינם מכילים פארבנים, שמנים, מינרלים וצבעים סניטטיים. כל התכשירים היפואלרגנים, בניחוח עדין.
מומלץ למרוח מעט וטוב, משאיר גוון לבן על העור.


הסדרה כוללת 3 מוצרים:
תרסיס גוף spf15
תחליב פנים spf50
תחליב מיוחד לתינוקות spf50

לייף הוסיפו שני מוצרים לסדרה אחד המוצרים החדשנים הוא קרם להגנה על הקרחת spf30, בעל מרקם קליל ויכולת ספיגה מהירה, אינו נוזל לתוך העיניים.
וספרי מבושם spf15 בניחוח מאסק או ניחוח היפ הופ.

ג'יג'י מציעים ספרי הגנה spf30, ספריי שקוף ואינו דביק, מתייבש במהירות, עמיד במים, היפולארגני. 




 
תכשירים המיועדים לעור הפנים

הגנה על עור הפנים חשובה מאוד, על מנת למנוע הזדקנות העור, קמטוטים, כתמי שמש ועוד. שימו לב כי כל קרם לחות איכותי וכל מייקאפ מכילים מקדם הגנה, מומלץ לבדוק מההדרגה ולשלב עם תכשירי הגנה לעור הפנים.

דרמלוג'יקה מציעים את סדרת דיילייט דיפנס, תכשירי הגנה לעור הפנים מפני קרני השמש, המותאמות לצורכי ולמצב העור. שילוב של שתי טכנולוגיות ייחודיות שמעניקות רמת הגנה גבוהה ביוצר עם מרקמים עדינים ונעימים לשימוש.
טכנולוגיות uv smart booster, שימוש במיקרו קפסולות המכילות ויטמין c ו e, שמשתחררים עם החשיפה לקרני uv, כך מתגברת ההגנה על העור בזמן חשיפה לשמש.
טכנולוגית oleosome שימוש בקפדולות לחות מיקרוסקופיות המסוגלות להחדיר לעור מריבים פעילים כמו מקדמי הגנה. הקפסולות מתפרקות ומשחררות רכיבי הגנה פעילים ומעניקות הגנה לעור.
מקרם קליל ונעים, ללא תחושה של שמנוניות או דביקות, אינו משאיר צבע לבן.



הסדרה כוללת 4 תכשירים:
סולאר דיפנס בוסטר spf50
אויל פרי מאט spf30
אולטרא סנסיטיב טינט spf30
סופר סנסיטיב שילד spf30

פוקוס מציעים  focus sun block touch 'n go פודרה מינרלית להגנה מפני השמש spf25, המורכבת מאבקה מינרלית המכילה חסמי שמש מתקדמים להגנה מפני קרני uv. ניתן להשתמש בה מעל האיפור ומומלץ לחדש את הפודרה במהלך היום. מתאימה לגברים, נשים וילדים.


הפודרה מגיעה עם מברשת, האבקה שקופה, שקה ובעלת יכולת להצמד לעור.
ניתן לשמור בתיק.


לאלו שמעוניינים בגוון עור שזוף, יש פתרונות מצויינום למראה שזוף ללא שיזוף וחשיפה מיותר לשמש:

לייף מציעה קרם לשיזוף עצמי, הקרם בעל מרקם קליל וניחוח נעים, הוא נספג במהירות. מועשר בויטמין e למניעת הזדקנות העור ובמרכיבי לחות להגנה מפני יובש ולתחושת רכות.
יש למרוח אות 2-3 פעמים בשבוע באופן אחיד על הגוף והפנים והצבע הטבעי השזוף מתפתח אחרי מספר שעות ללא חשיפה לשמש. הקרם אינו מכיל מקדמי הגנה מפני השמש, לכן יש להמרח בתכשיר הגנה מפני השמש בכל יציאה מהבית.



לייף מציעים מגבוני שיזוף עצמי, הם מעניקים גוון אחיד לעור, בעלי ריח עדין, היפואלרגניים.

ניוואה סאן מציעים protect & bronze spf30 תחליב המעניק הגנה לעור ומראה שזוף מכיל תמצית צמחים המסייעת לקבלת גוון עור שזוף טבעי בזמן החשיפה לשמש ומעניקה הגנה מפני השמש. עמיד במים ואינו דביק או שומני. מומלץ להמנע מחשיפה לשמש בשעות החמות (10:00-15:00).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה