יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

איפור איכותי במחירים סבירים




על חנות האינטרנט פרושופ כבר כתבתי בעבר, הדגמתי בסרטון דרך אחת איך להשתמש ברביעיית פלטת צלליות בגוונים ירוקים ועל ספר הסקיצות שלהם.

את מקימי פרושופ, שחר גפני ואשר כהן, אני מכירה מעולם האיפור, יצא לי מספר פעמים להציץ לתיק האיפור שלהם ולהתפעל בכל פעם מחדש מהמוצרים.







שחר גפני ואשר כהן מציעים בחנות האינטרנט פרושופ לא רק מוצרים מקצועיים שמומלצים על ידם ונמצאים בתיק האיפור שלהם במחירים סבירים מאוד ונוחים לכל כיס. הם מציעים חווית שירות נעימה, אדיבה ומהירה מאוד.




האתר מעוצב בצורה נקיה ונעימה לעין, ניתן להסתובב באתר בקלות רבה, ללא בזבוז זמן. להכין רשימת הזמנה ולעבור לעמוד תשלום. לאחר התשלום המוצרים מגיעים הביתה בדואר רשום ארוזים כך שישמרו.










אני בצעתי את ההזמנה האחרונה בפרושופ, כאשר היינו בטיול משפחות בהולנד, בערב במלון מהאייפד, זה מראה כמה זה פשוט וקל, ההזמנה הגיעה אלי הביתה.

הזמנתי 2 מברשות האחת, מברשת להנחת צלליות מספר 564



מברשת להנחת צלליות 564 של פרושופ




והשניה מברשת זוויתית 517

מברשת זוויתית 517 של פרושופ


המברשות עשויות שיער סינטטי איכותי, רך ונעים למגע, הכלות שלי מספרות שהתחושה היא כאילו פרפר מרחף על פניהם. אני חייבת לציין שהמברשות של פרושופ מזכירות לי בצורתן ובתחושה את המברשות של סיגמא.


בנוסף הזמנתי Brush Keeper זוהי רשת לשמירה על שיער מברשת האיפור
לאחר שטיפת המברשות שיש לעטוף אותם ברשת, כך הצורה שלהן תישמר במהלך הייבוש. הרשת מסייעת לשמירה על אורך חייהן של מברשות האיפור.

Brush Keeper עשוי רשת חזקה ואיכותית המאפשרת ייבוש ונידוף של מים לאחר חפיפת המברשות תוך כדי שמירה על סיבי שיער המברשת.
Brush Keeper
בחבילה יש 15 יח' בגדלים שונים, המתאימות לכל סוגי המברשות, כמובן שניתן ומומלץ להשתמש בהם בכל פעם שאת שוטפת את המברשות.


אומנם זהו מוצר למאפרת מקצועית, אך גם בתור חובבת איפור ומתאפרת אני ממליצה לך לדאוג למברשות האיפור שלך ולשמור עליהן לכן כדאי לך להתשמש ב Brush Keeper.




ממליצה לך להכנס עוד היום לחנות האינטרנט פרושופ ולהתרשם בעצמך
www.proshop.co.il









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה