יום חמישי, 4 ביולי 2013

איפור כלה: ענבל המדהימה


את ענבל הכלה המדהימה שלי הכרתי דרך בית הספר של נטע, ביתי הבכורה, ענבל היא מורה למתמטיקה. היא קיבלה עלי המלצות וביקשה שאאפר ואסרק אותה לחתונה...
מאפרת כלות
ענבל, איפור כלה: תמי מרגלית, עיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית






ענבל הגיעה אלי לסטודיו לפגישת תיאום ציפיות, פגישה בה אנחנו מדברות, צוחקות, רואות תמונות של השמלה, בעצם מכירות אחת את השניה ובעזרת שאלות מנחות קיבלתי מענבל את הרעיון הכללי לאיפור ועיצוב שיער לחתונה.הראתי לענבל מספר אפשרויות לאיפור ולתסרוקות ובסופו של דבר בחרנו ביחד את האיפור והשיער לחתונה.

ביום החתונה הגעתי לענבל הביתה, עם כל הציוד הנדרש, התחלנו בשתית כוס קאווה לחיי הזוג הצעיר ומיד התחלנו לעבוד על השיער והאיפור...


ענבל, איפור כלה, עיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית

ענבל, איפור כלה, עיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית




בזמן שענבל התלבשה והתארגנה, איפרתי את שתי אחיותיה המהממות תמוז וסתיו, כל אחת לפי האופי שלה, הסגנון שלה ותווי פניה, האחת מאופרת איפור טבעי ועדין ואילו השניה איפור דרמטי ומודגש ...






"תמי היא המאפרת והמעצבת שיער שאת פשוט רוצה שתלווה אותך ביום הזה!!!!
לימדתי בבית הספר של הבת של תמי ובעקבות המלצת המורה..... הגעתי לתמי,
שהייתה המאפרת ומעצבת שיער הראשונה שהלכתי אליה וישר התאהבתי בה.
הרגשתי שהיא מקשיבה לי ולרצונות שלי וזורמת איתי על המראה עליו חלמתי.
אני מודה שהגעתי עם רעיון אחד לשיער ובתהליך חשיבה משותף,
אחרי שיחה קצרה היא שינתה לי את התסרוקת ועיצבה לי תסרוקת שהיא ממש אני והרגשתי איתה מאוד נוח
היא מאוד התאימה למי שאני ולאופי שלי (וגם לשמלה)...
לגבי האיפור היו לנו ביחד מספר רעיונות ולאחר ניסיונות הצלחנו להגיע למשהו ששתינו אוהבות.

היכולת הקשבה של תמי יוצאת מן הכלל והיא נותנת את התחושה שאת הקובעת ואת המחליטה והיא שם בשבילך וכל זה בחיוך ובשלווה ורוגע

ביום החתונה היא הגיעה אלי הביתה ונתנה לי את התחושה הכי רגועה בעולם.
תמי מעבר למקצועיות הרבה שלה מאוד נינוחה ונעימה ומשרה אווירה רגועה.
זה מסוג הדברים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול ביום הזה.
למרות ההשתוללות בצילומי חוץ האיפור והשיער נראו כמו חדשים לאורך כל הארוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
תמי תודה רבה לך על שהענקת לי את התסרוקת והאיפור המושלמים ליום מושלם!!!!!! "


לענבל ואורי אני מאחלת שנים רבות של זוגיות מוצלחת ואהבה בביתכם.




מתחתנת? קיבלת הצעת נישואים?
אני רוצה להעניק לך מתנה: טיפים לכלה זוהרת ומדהימה ביום החתונה, על מנת לקבל את הטיפים אליך לאימייל, הרשמי בטופס המצורף והטיפים בדרך אליך.








[[ טופס מוטמע]]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה