יום ראשון, 26 במאי 2013

איפור כלה ועיצוב שיער לחתונה של אילנה


כל כלה עבורי היא ההתחלה חדשה, ההתרגשות עולה בי בכל פעם מחדש...
בכל פעם שאני מאפרת כלה ומעצבת שיער לחתונה אני מרגישה שזכיתי להיות חלק ביום המרגש ביותר בחייה של הכלה....

אילנה הכלה המדהימה שלי, הגיעה אלי דרך זכיה בהגרלה בתפוז מתחתנים, היא בחרה להתארגן בסוויטה עם חברה טובה, כל היום היה רגוע ושליו.
אילנה ביקשה איפור טבעי ועדין, שהדגיש את תווי פניה היפים. בחרתי בצללית בגוון אפרסק עם נגיעות מבריקות בשילוב של משיחת איילינר חתולי שיבליט את עינייה. בחירת השיער תאמה לשמלה בסגנון יווני, אספנו את כל השיער למעלה ברכות והוספנו קישוט מלכותי.

על התמונות והוידאו הנפלאים אחראים אימג' 11 הפקות צילום HD.

איפור כלה, עיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית



איפור כלה, עיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית
איפור כלה, עיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית


איפור כלה, עיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית


וידאו קליפ החתונה אילנה ואיידן אימג' 11 הפקות צילום HD:




ההתרגשות ממשיכה, כאשר הכלה מרוצה:
"תמי איפרה וסירקה אותי לחתונה.
כבר באיפור ושיער ניסיון שעשיתי אצלה היא הייתה מאוד קשובה למה שביקשתי,
התייעצתי איתה וביחד חשבנו על סגנון שמאוד מתאים לשמלה.
אחר כך עשיתי גם ניסיון שני, כי רציתי לנסות תסרוקת בשיער מתולתל יותר - וגם היא יצאה מדהימה!
ביום החתונה תמי הגיעה בול בזמן- אני בחרתי בתסרוקת השניה,
שהייתה מדהימה - גרפה המון מחמאות והחזיקה מעמד כל הערב!
באיפור אני רוצה לציין לטובה את הנחישות של תמי,
היה לי נורא נורא חשוב שהאייליינר יצא מדוייק וסימטרי ביותר
בשתי העיניים ותמי המקסימה עבדה על האייליינר הזה עד שיצא מושלם!
אהבתי שהיא זרמה עם הצלמים - והאווירה הייתה טובה!
תמי איפרה גם את המלווה שלי, בצורה עדינה ומחמיאה - והאיפור נראה נהדר בתמונות."


מזל טוב לאילנה ואיידן מאחלת לכם זוגיות מושלמת וחיים נפלאים יחדיו...


מתחתנת? קיבלת הצעת נישואים?
אני רוצה להעניק לך מתנה: טיפים לכלה זוהרת ומדהימה ביום החתונה, על מנת לקבל את הטיפים אליך לאימייל, הרשמי בטופס המצורף והטיפים בדרך אליך.








[[ טופס מוטמע]]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה