יום שני, 22 באפריל 2013

איפור מקצועי ועיצוב שיער לחתונה









איפור ועיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית
במהלך שנות עבודתי כמאפרת אני נתקלת בכלות רבות, ואחת השאלות שחוזרת על עצמה כמעט אצל רוב הכלות היא איפה כדאי לי להתארגן לחתונה? האם להתארגן בבית וכולם יבואו אליך לטפל בך או לצאת מהבית ולהתארגן בחוץ?

התשובה שלי היא תמיד אותה תשובה: זו צריכה להיות הבחירה שלך, הכלה! זה היום המיוחד שלך, בו את צריכה להרגיש מדהים, נפלא ובעיקר מרוצה.















ובכל זאת אני רוצה לעזור לך להחליט איפה את מעדיפה להתארגן ליום החתונה.  יש מספר אפשרויות למקומות בהן תוכלי לקבל איפור ועיצוב שיער לחתונה:

1. איפור ועיצוב שיער לחתונה בביתך

איפור ועיצוב שיער כלה: תמי מרגלית



אם את מחפשת שקט ושלווה, המקום המתאים עבורך להתארגן לחתונה הוא ביתך, תוכלי לשבת במזגן עם החברות שתזמיני ללוות אותך ביום החתונה, כמובן שתצטרכו לדאוג לארוחת בוקר טובה ולפינוקים במהלך היום.
מאפרת ומעצבת שיער תגיע עד אליך, עם כל הציוד הנדרש לאיפור ועיצוב שיער לחתונה. חשוב שתבדקי איתה כמה כלות מתוכננות לה לאותו היום, על מנת למנוע עיכובים מיותרים.
הפגישה עם החתן יכולה להצטלם מעולה, בכניסה לבית, במדרגות או בלובי.













2. איפור ועיצוב שיער לחתונה בבית מלון
איפור ועיצוב שיער כלה: תמי מרגלית
אם שמח ועליז אצלך בבית, אורחים הגיעו מחו"ל במיוחד לחתונה ואת מעוניינת בשקט ושלווה, בית מלון הוא פתרון מעולה עבורך. במיוחד כאשר אתם מתכננים לבלות את ליל החתונה בבית מלון. את יכולה לקבל את החדר מוקדם יותר ולהזמין חברה אחת או שניים לבלות איתך וליהנות משירותי המלון, כמו ארוחת בוקר, שימוש במתקני הספא, חדר כושר ועוד.
מאפרת ומעצבת שיער תגיע אליך, עם כל הציוד הנדרש לאיפור ועיצוב שיער ליום החתונה. מומלץ לבדוק כמה כלות יש לה לאותו היום, כדי למנוע איחורים מיותרים.
הפגישה עם החתן תצטלם מעולה בכניסה בחדר במלון.







3. איפור ועיצוב שיער לחתונה בסלון כלות




איפור ועיצוב שיער כלה: תמי מרגלית

אם את חובבת שואו זה הבחירה הנכונה עבורך, סלון כלות. שם תוכלי להתאפר ולעצב את שיערך באווירה של מסיבה, מוזיקה מתנגנת, ארוחת קלה, תוכלי להביא כמה מלוות שיתארגנו איתך ביום המיוחד בחייך. רצוי לבדוק כמה כלות ישנם באותו היום, כדי לוודא שאכן יהיה מספיק מקום לך ולמלוות ושתעמדו בלוחות הזמנים, על מנת למנוע עיכובים מיותרים.
בסלון כלות גם ידאגו לעשות לך שואו על במה כאשר תפגשי לראשונה את החתן המיועד.





אז עכשיו שיש לך כמה אפשרויות המתאימות לאופי שלך ולאופי משפחתך, את יכולה לבחור את המקום שמתאים לך להתארגן לחתונה.

אני רוצה להעניק לך מתנה: טיפים לכלה זוהרת ומדהימה ביום החתונה, על מנת לקבל את הטיפים אליך לאימייל, הרשמי בטופס המצורף והטיפים בדרך אליך.








[[ טופס מוטמע]]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה