יום חמישי, 4 באפריל 2013

חוזרים לשגרה....


אחרי חופשת הפסח, בה בילינו שבוע וחצי אינטנסיביים עם המשפחה, הגיע הזמן לחזור לשגרה...

לפעמים קשה לחזור לעבודה אחרי חופשה די ארוכה, במיוחד עם ילדים קטנים שדורשים תשומת לב של 12 שעות ליום. אני מבינה אנשים שרוצים חופש אחרי החופשה ועם אפשר לבד, רוצים שקט ושלווה ולא את השגרה.

בעבר הייתי בדיוק כך, רציתי חופש אחרי החופשה, היום אני נהנית לחזור לעבודה, בעיקר בגלל שהעבודה שלי היא מערבת יצירתיות ועבודת ידיים. ברגע שאני פותחת את ציוד איפור ושיער, אני מרגישה דגדוגים בידיים, אני רוצה כבר להתחיל לעבוד וליצור.


קטלוג תכשיטי זכוכית פרלי קרפל, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית




מה שכייף בעבודה שלי, זה המקומות אליהם אני מגיעה, לא תמיד אני מאפרת ומעצבת שיער בסטודיו עצמו, לפעמים זה בחצר האחורית או ברחוב שם אני מסדרת לי פינה נוחה לעבודה....


איפור מאחורי הקלעים של צילומי קטלוג תכשיטי חרוזי זכוכית פרלי קרפל


עיצוב שיער מאחורי הקלעים של צילומי קטלוג תכשיטי חרוזי זכוכית פרלי קרפל


אני מוצאת את עצמי על חוף הים, בגלריות מדהימות, בבתים מפוארים ואפילו סתם באמצע הרחוב.

קטלוג תכשיטי זכוכית פרלי קרפל, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית


אני אוהבת את החופש ליצור מבחורה יפה, פריט אומנות

קטלוג תכשיטי זכוכית פרלי קרפל, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
 הצילומים היו עבור קטלוג תכשיטי חרוזי זכוכית, של המעצבת פרלי קרפל.




קרדיטים:

 צילום: דנה ישראלי
סטילינג: מיכל כהן
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
דוגמנית: תום שחם

מקום: הגלריה
תכשיטים חרוזי זכוכית: פרלי קרפל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה