יום שישי, 15 בפברואר 2013

מעבדות HL - קוסמטיקה בוטיקית




לאחרונה נחשפתי לחברת קוסמטיקה פרא רפואית בשם HL (הולילנד לשעבר) חברה המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקת בוטיק כבר 30 שנה.
המפעל נמצא בלב תל אביב, שם מפתחים, מייצרים, אורזים ושולחים לכל רחבי הארץ והעולם, מוצרי קוסמטיקה איכותיים ומקצועיים המיועדים גם לקוסמטיקאיות לשימוש במכון היופי וגם לנו הלקוחות לשימוש משלים בבית.



עור פנינו מאוד רגיש ועלינו להתייחס אליו בהתאם על מנת שנראה ונרגיש מצויין, חברת HL הבינה כי לכל אחת מאיתנו יש מאפייני עור וצרכים שונים ומגוונים, הדורשים יחס והתאמה אישית.  במפעל מפתחים כ 300 מוצרים המספקים פתרונות טיפול מקצועיים המבוססים על פטנטים ייחודיים וטכנולוגיות מתקדמות. ריכוז החומרים הפעילים בתכשירים של HL גבוהים מאוד ונבחרים בקפידה לפתרון ממוקד לבעיות בעור הפנים.




בחברת HL מבינים את החשיבות של אבחון העור והתאמת הטיפול הנכון, על מנת למנוע תופעות לוואי כתוצאה משימוש לא נכון בתכשירים, לשם כך הם משקיעים זמן רב בהדרכת קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע. רוב הטיפול נעשה אצל הקוסמטיקאית במכון היופי ולטיפול בבית ישנם תכשירים משלימים.

הייחוד בטיפול  שעברתי הוא שימוש בחלב 3% ובגבינה 9%, כן כמו אלה שיש לנו במקרר בבית. לפני שנים רבות הבינו בני האדם שלחלב יש תכונות נהדרות ההופכות את גופנו למדהים, כמו קליאופטרה שהתרחצה באמבט חלב. הפטנט הייחודי לחברת HL לשימור החלב והגבינה על מנת להעניק לעור הפנים ויטמינים רבים, חומצה לקטית המצויים בחלב ובגבינה.

אני עברתי טיפול פנים המבוסס על חלב וגבינה אצל ליזי אדרי המדהימה, קוסמטיקאית מנווה מונוסון, אשר העניקה לי הרגשה נעימה וטובה, גם ברגעים הקשים בהם היא מרחה לי חומרים פעילים שגרמו לי לעקצוצים וצריבות. ליזי הסבירה לי שהעקצוצים וצריבות זה דבר חיובי, זה מסמן לנו שהחומרים הפעילים עובדים והתוצאות הטובות יגיעו במהרה.

ליזי התחילה בשלב ניקוי עור הפנים בקלינזר 3 ב 1, Probiotic 3 in 1 Cleanser  מסדרת פרוביוטיק, הסדרה מיועדת לשיקום עור מעורב, היא מבוססת על חיידקים פרוביוטים, המצויים בחלב ובמוצריו ופועלים לאיזון מערכת החיסון ומגנים מפני זיהומים סביבתיים. לאחר מכן היא ניגבה את הפנים במי פנים מסדרת אזולן Azulene Face Lotion המיועד לעור רגיש ועדין, האזולן פועל כחומר אנטי דלקתי ומרגיע את העור.

לאחר ניקוי הפנים והכנתו עברנו לאלפא פילינג ALPHA PEEL . פילינג מרוכז ויעיל לחידוש העור באמצעות המסה של החומר הבין תאי בשכבת האפידרמיס, מעניק גוון אחיד ומעלה את הלחות בעור. מבוסס על קומפלקס פעיל של חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המופק מפירות.

בשלב העיסוי ליזי עיסתה את הפנים בעזרת מסכה לחותית מסדרת לקטולן Lactolan Cream Mask בתוספת אמפולה מסדרת ביו ריפאר Bio Repair Ampulas ושמן קוקאי. המסכה מבוססת על חלב וגבינה עשירה בויטמינים ומעניקה לעור מגע קטיפתי, רכות וגמישות. האמפולות ביו ריפאר משקמים עור שניזוק מפגעי הסביבה. מבוססת על קולגן, אלסטין וקומפלקס ריפאר המונע ומתקן נזקים בתאי העור ופועל להמרצת מנגנוני תיקון ושיפור פנימיים של תאי העור.

לאחר מכן הניחה ליזי מסכת רה ניו זהב Re New   שפועלת להאטת הזדקנות העור, מכילה חומצה אלפה ליפואית שהינה נוגד חמצון עוצמתי ובנוסף ווטמינים A ו E האחראים להתחדשות העור.

לסיום הטיפול מרחה ליזי סרום מולטי ויטמין Multi Vitamin Serum עשיר בויטמינים.
קרם לחות LACTOLAN MOIST CREAM   המעניק לעור חיוניות, גמישות ומרקם אחיד וחלק.
קרם הגנה סבנרלה Sunbrella Spf 36    להגנה מהשמש, דמי מייקאפ וקרם לחות.
קרם גלוסנס Glow Sense   תכשיר לחות עם ברק לעור.

לאחר הטיפול המרגיע ומפנק במיוחד, העור שלי נראה קורן ומדהים, הרגיש לי מאוד רך ונעים למגע, התחושה היתה נעימה מאוד והריחות היו נפלאים.


ממליצה בחום על מוצרי חברת הקוסמטיקה HL, אני ממליצה לכן ללכת לקוסמטיקאית שמשתמשת במוצרים הללו, על מנת שתקבלו טיפול מושלם.


אחד המוצרים המובילים של החברה הוא סרום ויטמין c שמכיל ריכוז פעיל גבוה ביותר של ויטמין c, מעל 15% ויטמין c טהור c the success. הויטמין נשמר בתוך מיליקפסולות עד לרגע שבו לוחצים על המשאבה ואז הן נשברות והויטמין c יוצא במלוא הדרו.
הסרום מפחית ביעילות את עומק הקמטים, משקם עור חלש, פגוע וחסר לחות.



סדרת c the success  זוהי סדרת אנטי אייג'ינג להאטה בתהליך ההזדקנות. הסדרה כוללת תכשירים נוספים באחוז גבוה של ויטמין c. זהו נוגד חימצון רב עוצמה המנטרל רדיקלים חופשיים שמאיצים את הזדקנות העור וגורם לחידוש מהיר של ייצור קולגן ואלסטין ובכך משפר את מראה העור ואת פעילות התאים.

בלה גאי, מנהלת הדרכה ראשית ב -HL מסבירה ששימוש קבוע בתכשירי סדרת C THE SUCCESS מאט את תהליך הזדקנות העור. עומק הקמטים מצטמצם, העור הופך רך, גמיש, חלק וקטיפתי, ובעל גוון בהיר ואחיד יותר.





אחד המוצרים שאני אהבתי מאוד, בגלל  כתמי שמש ופיגמנטציה בעור, זה ווייט פילינג white peel המובסס על גבינה וחומצה לקטית, הוא פועל להמסת החומר הבין תאי וכך גורם להבהרה ומעלה את רמת הלחות בעור.



 







מוצר טיפוח נוסף שאני ממליצה הוא תכשיר ותיק סנברלה  SUNBRELL, מעבדות HL היו הראשונים להשיק את הדמי מייקאפ המשלב הגנה מפני השמש, קרם לחות ודמי מייקאפ. הפיגמנט מתאים את עצמו לגוון עור האישה, הוא מתאים לגוונים כהים כמו שלי ולבהירות עור. הוא מעולה למריחה לאחר טיפול הפנים, עדיף לא להתאפר מיד לאחר הטיפול. הוא מגיע בשתי שפורפרות 125 מ"ל או 50 מ"ל ובשתי רמות הגנה מהשמש 18 SPF או 36 SP.





שירות לקוחות: 03-5142500
אתר החברה   www.HL-Labs.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה