יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

סובלת מעיגולים שחורים מסביב לעיניים....

מאז ומתמיד סבלתי מעיגולים שחורים מתחת לעיניים, זה בעיקר בעיה גנטית (שימי לב אם לאמא שלך יש עיגולים שחורים מתחת לעיניים, סביר להניח שגם לך יהיה...), אבל לא רק מסבתר שעייפות, לחץ, אובדן לחות, זרימת דם חלשה באזור, דלקות וכמובן הגיל יכולים להשפיע ולגרום לנו לעיגולים שחורים מתחת לעיניים.

אני מאמינה שאני לא היחידה שסובלת מבעיה זו, נשים רבות מוטרדות רבות מהתופעה ובצדק, מכיוון שלפעמים התחושה היא כאילו קיבלנו בוקס בעין והכל כהה ושחור, ולפעמים אפילו הקונסילר הכי מעולה לא יכול להסתיר את הבעיה הקשה. גם האיפור מושפע מהעיגולים השחורים וצריך להיות בהתאמה.





לאחרונה יצאה חברת קליניק בתכשיר מיוחד Even Better Eyes Dark Circle Corrector, שתפקידו היחידי והבלעדי הוא לטפל באותה בעיה של עיגולים שחורים מתחת לעיניים. מדעני קליניק גילו שהתופעה מתקיימת בשל הצטברות מלאנין באזור העיניים.

התכשיר פועל כבר בשימוש ראשון, בהבהרת אזור העין באמצעות טכנולוגית סיבים אופטיים שקופים. הסיבים האופטיים לוכדים את האור כך שישפר באופן מיידי את הגוון הטבעי של העור שלנו ויבהיר אותו.



לאורך זמן התכשיר משפר את מראה העיגולים השחורים מתחת לעיניים עד 30%, לצערי זה לא מספיק אבל זה עדיף מאשר כלום.

התכשיר כולל מרכיבים שמאירים את האזור לאורך זמן כמו ויטמין C ושורש תות העץ, שהינם עדינים ופועלים לצמצום המראה הכהה.
מרכיבים נוגדי גירוי כמו קפאין ותמצית תה ירוק שמרגיעים ומשככים גירויים חיצוניים. Phytosphingosine שמסייע להרגעת העור ומונע מהעיגולים לבלוט.
מרכיבים שמשמשים כתשתית לתמיכה בעור ולחיזוקו, תמצית Siegesbeckia Orientalis (פרח ממשפחת המורכבים) שמסייע למניעת שבירת הקולגן הטבעי ושומר על שלמות העור. חומצה לינולאית וכולסטרול משקמים את תפקוד מחסום העור הטבעי ושומרים על איזון אופטמלי של הלחות בעור. חלבון מי גבינה שמעודד יצור קולגן טבעי בעור במטרה לחזק את העור הדק והעדין, כך שהעיגולים השחורים יבלטו פחות.

המרקם הינו קליל ונעים, ללא שומן, התחושה הראשונית כאשר מניחים אותו על העור היא קרירות מרגיעה שמסייעת לרענון אזור העיניים ומשפרת את זרימת הדם באזור.
מומלץ להשתמש בו פעמיים ביום, בוקר וערב וניתן אפילו להוסיף שימוש נוסף במהלך היום.

אז נכון התכשיר לא גורם להעלמות מוחלטת של העיגולים השחורים באזור העיניים, אבל בשבילי השיפור ברמת הכהות מתחת לעין שווה את המאמץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה